Even off-topic, maar zo schrijven ze de naam van mijn zoontje altijd. Dit is trouwens de eerste keer dat ik een vergelijkbare naam ergens voorbij zie komen.
Ik vind het een leuke naam! Jouw zoons naam (Yosyp) zou ik uitspreken als 'joosip' of 'joosiep' en Yossip als 'jossip', wat ik iets mooier vind
Dat is ook wel een beetje mijn bezwaar bij de naam idd Maar je kunt het ook op z'n Engels schrijven: Jaylan (dat is zowel een jongens- als meisjesnaam, hoewel het schijnbaar vaker als jongensnaam wordt gebruikt). Vandaag kwam ik bovendien de naam Seylan tegen, die is volgens mij wel makkelijk uit te spreken en klinkt bijna hetzelfde Ik kwam ook nog andere mooie meisjesnamen tegen als Seyla, Seyra, Lorin(e), Lovisa (Louisa), Reyda, Reyya/Rea/Rhea, Reyna, Rojin/Rozhin, Semra, Sezan/Sezin/Sezen/Shezan, Sezay, Samani... Misschien vind je die ook mooi?
Ja, ik vind Seylan ook heel mooi (mijn vriend is helaas minder enthousiast ). Ik zag net in de lijst namen van 2010 ook Jaylana en Jaylany als meisjesnamen. En ik kwam nog de naam Elivia tegen, ook mooi, vind ik
Onze middelste zoon heet Kièro ( spreek je uit als Kiejerro ). Het betekent zonnekind. In 2009 is het 1 keer als tweede naam gegeven. Misschien is het iets voor jullie. Gr MB2005.
super eindelijk eens iemand di niet zn korte hollandse naam wil staan al heel veel mooie namen tussen zie ik mijn kids heten dylano (komt wel veel voor maar vonden wij heel mooi) en djesmay (die komt amper voor)
Ik ben helemaal weg van de naam djesmay !! En jealynn ! Als we een meisje zouden krijgen zou ze zo gaan heten Maar we krijgen een jongen! Dus we moeten nog ff hard verder zoeken! hou dit topic goed in de gaten!