Een aparte(re) naam kiezen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door pisum, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ted vind ik hele mooie naam en lekker stoer!

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    :) Precies! Het is voor jou altijd 'Marjanne met een JEE', voor je zoontje is het 'gewoon TED als in TEDdybeer!' ofzo, voor mij is het 'Esther met een HAA'....... Dus waarom zou het zo erg zijn dat mijn dochters hun naam moeten spellen?! :) Dat moet toch bijna iedereen! ;)

Liefs
    Esther

3. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik vind het persoonlijk wel leuk als een naam een beetje bij het kind past. Een hoogblonde Manuela bijvoorbeeld blijf ik een beetje met aso associëren.

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    gewoon doen. ik zag vd week op tv een zsu-zsanne, dan heb je een veel voorkomende naam, ben je nog heel je leven aan het spellen, dus als je de naam leuk vind daar niet echt veel druk om maken.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gewoon voor gaan!

Idd, dat je namen moet spellen enzo blijf je toch houden...

Toen mensen ons geboortje kaartje kregen dachten sommigen ook dat je het 'Alijna' of 'Elyna' uitsprak, en zelf vond ik het redelijk makkelijk :)
    Maar ze zal later wss wel moeten zeggen: 'Alyna, met een Y!' ;)

Pff maakt met niet uit, ik moet ook altijd zeggen: 'Lucia met een C' en m'n achternaam moet ik al helemaal spellen! :)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne naam is Kalinka, ze moeten zovaak vragen C of K, pfff! Of Katinka ook al :rolleyes: !

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja idd.. Ik hoorde laatst een moeder in de supermarkt heel hard Djenayaaaaaa! roepen.. Komt er een hoogblond meisje aanzetten :oops:

Deel Deze Pagina