Precies! Het is voor jou altijd 'Marjanne met een JEE', voor je zoontje is het 'gewoon TED als in TEDdybeer!' ofzo, voor mij is het 'Esther met een HAA'....... Dus waarom zou het zo erg zijn dat mijn dochters hun naam moeten spellen?! Dat moet toch bijna iedereen! Liefs Esther
Ik vind het persoonlijk wel leuk als een naam een beetje bij het kind past. Een hoogblonde Manuela bijvoorbeeld blijf ik een beetje met aso associëren.
gewoon doen. ik zag vd week op tv een zsu-zsanne, dan heb je een veel voorkomende naam, ben je nog heel je leven aan het spellen, dus als je de naam leuk vind daar niet echt veel druk om maken.
Gewoon voor gaan! Idd, dat je namen moet spellen enzo blijf je toch houden... Toen mensen ons geboortje kaartje kregen dachten sommigen ook dat je het 'Alijna' of 'Elyna' uitsprak, en zelf vond ik het redelijk makkelijk Maar ze zal later wss wel moeten zeggen: 'Alyna, met een Y!' Pff maakt met niet uit, ik moet ook altijd zeggen: 'Lucia met een C' en m'n achternaam moet ik al helemaal spellen!
Ja idd.. Ik hoorde laatst een moeder in de supermarkt heel hard Djenayaaaaaa! roepen.. Komt er een hoogblond meisje aanzetten