Ik heb wel eens van andere fora gezien (en van andere sites) dat er een app is gemaakt voor op je telefoon, waar je heel makkelijk een bericht kan plaatsen en alles kan lezen. Is dat ook mogelijk voor dit forum? Lijkt mij wel leuk! (Heb er helemaal geen verstand van, weet helemaal niet of het kan of hoe dat werkt... maar wie weet is het een idee!?)
Hoi, Een dergelijke app moet voor ons gebouwd worden omdat we geen standaard forum hebben. Het staat op de wensen lijst en zodra er tijd voor is en budget zal het zeker meegenomen worden maar dit kan nog wel even duren hoor. Het heeft niet onze prioriteit. Lotte
Vindt dat wel een heel goed idee! Ik kijk regelmatig even op t forum via mijn telefoon en vindt dat soms best lastig omdat de site zooo groot is .
Ik heb mijn man net even gevraagd, hij is wel handig met dit soort dingen, maar hij kan het niet .... Is overigens wel een heel goed idee, heb deze site wel eens via het internet op mobiel bekeken, maar dan moet je veel geduld hebben..... en liefst ook vingers van niet meer dan een mm dik
Bovendien: een ontworpen app kost veel (!) minder dataverbruik dan de gewone format op een telefoon. Met nieuwe beperkte databundels is dat dus wenselijk voor iemand die het forum veel bezoekt via de telefoon. Jammer dat het niet zo makkelijk gaat omdat het een andere format betreft. Hopelijk is het in de toekomst een optie!
Ik heb hier ook weleens een topic over geopend en vind het ook echt superjammer. Maar goed, jullie zullen goede redenen hebben om uberhaupt geen standaard forum te hebben
Ik zou er ook zeer graag een app van willen! Mobiel internet wordt nu steeds meer gebruikt....dus hoop dat het er snel komt!