Een baby die heel veel beweegt.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Volgens mij zegt de drukte van het kindje in je buik niets over of het er wel of niet naar zijn zin heeft hoor! Je hebt toch gewoon rustige en drukke kindjes? En als ik een keer harde muziek aan heb, dan begint de kleine hier soms te trappelen en soms wordt het juist helemaal rustig.

2. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Hier ook een drukke baby :D En het lijkt of dat ze alleen maar drukker word..:p...(zou ook kunnen dat ik haar nu gewoon een stuk beter voel..)
    Als ik 's avonds op de bank lig zie k mijn buik echt de raarste vormen aan nemen..geweldig :D

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hier ook een stuiterbalmeisje. Voelde haar met 15 weken meen ik en sinds dien elke dag, later elk uur. Ben zelfs met 37 weken een keer het ziekenhuis gegaan omdat ik haar toch wel 4 uur niet gevoeld had ik was helemaal in paniek!

Ik voelde altijd trappen, overal. Soms was ik zelfs bang dat ze me een rib zou breken :D

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier ook veel beweging in men buik hoor soms zie je een bobbel van de ene kant van men buik naar de andere kant bewegen wel grapig ;)
    bij de 12 weken echo zei de gyn al dat het erg bewegelijk was maar voelde dit toen nog niet zo goed ik ben haar pas rond de 20 weken echt dagelijks gaan voelen en dit word steeds geviger maar geniet er wel van hoor ;)

5. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

zo herkenbaar! mijn meissie is ook zo druk in de buik,.en ook haar voelde ik met 15 weken,en tijdens de controle zat ze toen al de verloskundige tepesten door elke keer weg tezwemmen en tegen de doptone teschoppen :D en nu schopt ze me lam,kung fu baby noem ik der ;) soms vraag ik me af slaap dat kind wel,wordt zelfs s'nachts wakker van het geschop,.leukste vind ik nog wel dat ze reageert op de klopjes van mijn vriend :D
    alhoewel het van mij soms iets minder mag,ben ik wel blij dat ze het zoveel doet dan weet ik dat alles goed is

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hee, is het toeval dat de meeste meiden die zo'n drukke baby in de buik hebben, een meisje verwachten of hebben gekregen? :)

7. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Hier ook een kleine druktemaker. Erg wennen, want mijn dochter was juist heel rustig in mn buik; en dat is ze nog.

Ik vraag me dus nu af of deze kleine na de geboorte ook zo druk blijft. Dan zit slaap er inderdaad niet veel in vanaf februari :(

8. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Mijn dochter was juist erg rustig in mijn buik. Nu weet ik (nog) niet of het een meisje of jongetje wordt (weet nog niet óf ik hetr ook wel wil weten ... de verrassing van het niet weten lijkt me toch ook wel weer erg leuk).
    Volgens de kalender zou het een jongetje worden deze keer, maar die voorspelling klopte de vorige keer ook niet bij mij.

9. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    haha lijkt r wel op!...hier iniedergeval een meisje..:D

10. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een kleine druktemaker ik voel hem niet minder bewegen ik voel hem juist meer bewegen nu ik hoogzwanger ben

11. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Wat heerlijk al die verhalen van je baby voelen bewegen. Ik voel nog niets nu wat ook logisch is, maar kan bijna niet wachten!

12. meentje

meentje Lid

13 nov 2007
    14
    0
    0
    HUISMANAGER
    ADEGEM
    Hallo,

hier is ons meisje ook bijzonder beweeglijk! Doet soms echt pijn, ze zit dan met haar voetje vast onder mijn rib en dat is wel aiaiaiai :confused: Vooral nu is het wel pijnlijk omdat ze minder plaats heeft, ik word er ook soms echt gek van, dan verlang ik wel naar de rust hoor in mijn buik! De gynaecoloog zegt dat ze zich gewoon goed voelt en nog veel ruimte en vruchtwater heeft en dat vinden ze blijkbaar fijn :D Dus denk ik dat ze wel nog eventjes zal blijven zitten en mama schoppen!

vele knuffies,

Lindsay

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Onze meid is ook erg beweeglijk, in het ziekenhuis zeggen ze ook steeds dat ze wel erg druk is.. Maar ik maak me er geen zorgen over hoor :)

14. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Hier ook een druktemakertje! Maar hier geen meid - ik krijg een jongen!

Hoop toch wel dattie na de geboorte een beeeeetje rustiger is, want anders komt van slapen niet veel vrees ik... :(

15. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    hey allemaal

Ons Prutske is ook een kickboxertje denk ik.
    Hele dag door bewegen en stampen. En meestal in de streek van mijn navel. Is wel grappig soms.

Soms beweegt de baby echter ook s nachts en dat is natuurlijk minder leuk want dan lig ik zelf wakker.

Maar elke keer dat je het voelt bewegen weet je natuurlijk dat het gezond is.

Veke

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn dochter was in de buik ontzettend actief, ze bewoog de hele dag door, zo leek het....vond het erg leuk altijd...ze is nu nog druk :)

18. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Onze zoon was in mijn buik ook al heel erg beweegelijk. Zo erg dat ik soms blauwe plekken op mijn buik had staan.

Hij is nu bijna 11 maanden en het is een ontzettend druk ondernemend manneke.

19. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Hier ook een druk mannetje in mn buik. :)

Maar mn dochter, die helemaal niet gezond was, was ook erg druk.
    Toen ik zwanger was van haar zeiden de artsen ook iedere keer: " Ze is zeker niet zo bewegelijk he?" En ik had het idee dat ze nooit sliep. Was echt de hele dag in de weer in mn buik.

T is wel heel gezellig inderdaad, maar zeker op t laatst zou je af en toe willen dat ze even stil liggen..

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ons zoontje is een echte drukte maker. Ik voel hem bijna continu. Soms zou ik willen dat hij even rustig is zodat ik even bij kan komen. Zeker nu hij ruimte gebrek gaat krijgen kan hij me nogal eens flink pijn doen haha ;)

Deel Deze Pagina