Een baby die heel veel beweegt.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    onze meid is ook erg bewegelijk ! :) zelf op dit moment , ;) savonds is ze toch wel op haar drukst ! :) maar er is gaat geen dag voorbij dat ik haar niet voel.. heerlijk.. maar soms ook wel es ''vervelend'' ze drukt nogal op mijn blaas ... :rolleyes: een heuse bokswedstrijd..! maar zal dat ook zo blijven als ze geboren is..? :rolleyes:

2. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    onze meid is ook heel bewegelijk ben benieuwd of ze ook zo druk is als ik bevallen ben

3. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Haha ik ben dus niet de enige die bont en blauw is geslagen in haar buik :)

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tjeempie dat is echt een druktemaker inderdaad! :)

Mijn buik gaat ook wel eens heen en weer, maar niet zo lang en hard achter elkaar. Mooi gezicht he, zo'n bewegend bolletje ;)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja echt een druktemaker. Tis een heel mooi gezicht ja, ik moet er elke keer wel om lachen hoor.
    Ik vind het wel een apart idee dat aan de andere kant van die bobbel mijn kindje zit :(. Bijzonder hoor! :D

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook onze zoon is super beweeglijk! voel hem echt elk uur. heeft ook regelmatig de hik :) ik dacht: zo beweeglijk, zal wel geen zwaar kindje zijn want door al zijn bewegingen verbrand hij weer wat calorien, maar met 3kg met 36 weken schrok ik er toch nog van! ik geniet nog ff 4 weekjes van mijn buikje en dan is het tijd voor het echte werk!

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Succes met de bevalling meid ;) Die van mij had ook al een flink gewicht.
    Maar kunnen ze dat gewicht zo precies schatten?

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier in belgie krijg je bij elk bezoek een echo. ze meten dan de omtrek van het buikje en het hoofdje en ze meten de lengte van het scheenbeentje (of dijbeentje) en zo kunnen ze alles ongeveer schatten. het zal nooit precies zijn maar ze zitten altijd wel dicht in de buurt hoor :)

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja 3 kg dat is al een heel gewicht he hopen dat ie niet te veel meer verdikt anders zet je straks al een flinke baby op de wereld ;)

10. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hier ook de ervaring, druk in de buik later ook aanwezige kindertjes, nu nummer vier ook weer erg beweegelijk in de buik en ik hou er rekening mee dat ze straks ook een klein druktemakertje is.

11. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Een dikke week nadat ik dit topic heb geopend merk ik dat de kleine een stuk rustiger is :)
    Best wel gek..
    Het kan komen door minder ruimte of omdat ie nu een lekkerder plekje/houding heeft gevonden?
    Eerst trapte ie steeds in mijn blaas, en nu niet meer.
    Lag ook eerst in stuit misschien nu andersom en dat kan wat meer rust geven? Ik vind het eigelijk wel fijn, ik voel hem toch wel regelmatig, maar niet meer zo enorm druk. :D

12. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou mijn kleine meid is ook druk aan t schoppen en draaien hahah. Het lijkt soms wel alsof je zich via de buikkant eruit wil drukken zo erg zie je mijn huid omhoog komen. Ik geniet van elke beweging, hoewel ze soms wat pijnlijk zijn.
    De laatste dagen lijkt ze met dr billen tegen me ribben aan te zitten, dat is wel een vervelend gevoel.
    En zeker 's nachts dan was ze rustig, totdat ik naar de wc geweest ben, dan laat ze zeker merken dat ze er is hahaha.
    Nou maar ff en dan heb ik haar in mijn armen... Ben benieuwd of ze dan ook druk is hahah

Succes allemaal de laaste weken hahah :)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook zo'n drukteschoppertje... lig er hele nachten wakker van. Gelukkig gaat maandag m'n verlof in, :)
    Maar ook zeker elk uur en meestal nog wel vaker, dat ik haar voel. M'n buik is net een golfslagbad en m'n ribben beginnen steeds vaker pijnlijk te voelen, omdat ze steeds harder gaat trappen...
    En als ik wat teveel in elkaar ga zitten, dan laat ze dat wel ff weten... :(
    Is trouwens ook als de VK de doptone op m'n buik zet: die krijgt een flinke trap... :)
    Was ergens rond de 26 weken dat ik op de bank ging liggen bij de VK, die me vroeg of ik de kleine al wat voelde bewegen. Met dat ze het vroeg, kwamen er weer een paar flinke trappen. "O, zei ze, dat hoef ik niet te vragen, ik zie het al! :)"
    Ik voel haar dus ook al vanaf 14 weken... en vanaf 18 weken dagelijks.
    Ook ik draag erg naar voren met een klein buikje... mensen denken meestal dat ik een maand of 4 ben. Als ik dan zeg dat'ik bijna aan m'n verlof toe ben, geloven ze me soms niet eens, :(
    Ze is met 32 weken spontaan gedraaid van stuit naar kopligging en de Vk zei de vorige keer al dat dat een absoluut wonder mocht heten, omdat ze zo strak ingepakt zit... Die draait niet meer terug, zei ze, dat kan nooit.
    Nouja, laten we dat dan maar hopen, :)

Deel Deze Pagina