hallo! ik heb een vraagje: ik draag gewoon nog steeds beugelbh's. Gewoon in een maatje groter dan anders. Is dit ok of moet ik echt aan de andere bh's? Die vind ik namelijk niet zo mooi en je borsten gaan er zo gek in uitzien... Of zijn er ook meegroeibh's te vinden met vulling? Denk het niet he?
Niet zo'n huilgezichtje... wordt er zelf verdrietig van Ja, daar was ik ook naar op zoek... Ik vind beugelBH's heerlijk zitten en wilde daarom zo lang mogelijk mijn oude BH;s blijven dragen... Maarja ze werden nogal wat te klein Dus ik naar de Prenatal... vertellen ze me daar dat beugelBH's slecht zijn voor de melkklieren (kunnen ze afsluiten)... Maar ze wisten me wel te vertellen dat er 1 fabrikant is die wel zwangerschapsBH's verkopen mèt beugels. Merk kan ik me helaas niet herinneren, maar vraag het even bij een Prenatal bij je in de buurt, daar weten ze het vast wel. Zelf heb ik een ander, geweldig alternatief gevonden, namelijk sportBH's van Falke (zie halverwege deze pagina). http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.sport-tiedje.de/falke/damenbekleidung/partsupport_softbh_m.jpg&imgrefurl=http://www.sport-tiedje.de/falke/falke.htm&h=81&w=100&sz=3&hl=nl&start=3&um=1&usg=__fN6sXFuprJswhvgMDQMFvUCdxCI=&tbnid=4hxVAp0lJqkNkM:&tbnh=66&tbnw=82&prev=/images%3Fq%3DFalke%2BBH%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN Die zijn er mét en zonder beugel en ze zitten supergoed en comfortabel ! En ze zijn nog mooi ook. (Alleen erg duur... maar dat vind ik van zwangerschapsBH's ook...). En net als met voedingsBH's hebben deze BH's van Falke handige verstel-haakjes aan de voorkant waarmee je heel eenvoudig en snel 1 bandje kunt losmaken. (Ik heb er nu eentje aan ). Ze geven een goede stevigheid (wat ik prettig vind... ik vind het zo vervelend als je borsten gaan "hangen"... ze moeten, vind ik een beetje omhoog gehouden worden, dat voelt veel prettiger aan... dan schommelt het allemaal niet zo ).
Ik draag nog steeds beugelbh's. Inderdaad gewoon een maatje groter. Ze zitten prima en ik heb nergens last van. Na de bevalling en tijdens de borstvoeding (STUWING!) draag ik wel voedingsbh's. Is makkelijker met voeden en dan pas ik mijn gewone bh's echt niet meer.
die zien er inderdaad niet vekeerd uit! ja, dat hangen heb ik zo de pest aan... ziet er niet uit in iets straks en we willen natuurlijk wel leuk uitziende aanstaande moeders blijven Kun je die van Falke ook ergens (online) kopen?
Ja, *grinnik*... dat we een bolle buik hebben, wil niet zeggen dat we er verder niet leuk uit kunnen zien natuurlijk Yep, zijn online te koop, maar misschien kun je een keer gaan passen of ze voor jou ook goed zijn ? Ik heb ze gekocht bij een Outdoor-winkel (De Wit in Schijndel). Ik verwacht dat de meeste Outdoor winkels ze wel hebben trouwens. Zwerfkei vast ook wel. Maar ik weet niet zeker of ze overal de beugel-versie verkopen hoor ? Misschien van te voren even de winkel bellen ? Broekjes hiervan zitten ook erg goed trouwens. Die paars-roze variant is aan de binnenkant lichtroze, als je 'm in het echt ziet, ziet ie er helemaal super uit !
mmm, klonk inderdaad goed. maar zie helaas dat ze pas vanaf 75 beginnen (heb 70) en bij D cup alweer ophouden (ben 2 maten gegroeis naar E/F cup )
Hoi, ik draag gewoon beugelbh's, en dan 3 cups groter -(). Je moet idd ff alert zijn dat ze niet knellen, maar als je zorgt dat je bh goed past, dan is er geen probleem hoor.... Straks met voeden stap ik wel over naar voedingsbh's, maar da's tegen die tijd gewoon handiger, ik vind ze echt niet lekker zitten: m'n borsten worden nogal behoorlijk tegen elkaar aan geduwd en dan heb ik 's avonds zere borsten in die voedings- of meegroeibh's Doe mij maar beugel dus....
ik draag ook gewoon beugel bh's.. en zelfs nog in mn eigen maatje mijn boobies zijn niks gegroeid yeehah!
Ik draag nog steeds dezelfde bh's met beugel zonder problemen hoor. Ik moet wel zeggen dat ik sinds het begin van de zwangerschap al wel 3 kg afgevallen ben (eerst was het 7, maar nu dus 4 bijgekomen)... Beugelbh's kan je gewoon dragen, als ze goed zitten. Als ze ergens knellen, dan moet je ze niet dragen. Maar in principe kan je gewoon bh's met beugel dragen.