Kijk meerdere programma's over man met meerdere vrouwen maar vergeleken met de andere is deze echt fout op alle manieren. Hij heeft totaal geen respect voor de gevoelens van de vrouwen en denkt alles wat in het gezin gebeurd zelf te beslissen zo der overleg . Vond hem maar een eng ventje De andere programma's zoals die man met 4 vrouwen en die man met 5 vrouwen vind ik heel anders overkomen. Respect voor elkaar, geleefd met en voor elkaar en de vrouwen hebben hun eigen mening en worden met respect behandeld door de man. Geweldige kinderen ook die vrij gelaten worden in hun eigen keuze en er wordt gestuurd maar niet gedwongen om te leven zoals ouders dit willen
Ik heb het gezien en vond het maar een eng mannetje, niet zozeer omdat hij meerdere vrouwen heeft maar omdat hij visioenen van God krijgt en zegt dat God door hem spreekt. Zoals dat hij na 3 maanden het meisje bij haar biologische moeder had weggehaald en aan een andere (zijn) vrouw had gegeven omdat God hem had gezegd dat dit beter was. En misschien nog erger dat de dames het hier dus gewoon mee eens waren.
Ik vind het jammer dat TLC altijd een beetje doorslaat met dit soort dingen. Eerst 16 (toen) kids and counting.. leuk. Daarna sister wives My five wifes en nu dit weer.. Bedoel leuk om naar te kijken, maar word beetje eenzijdig nu. Zo had je een tijd terug een boom met baby programma's, later trouw, toen breaking .....
Eigenlijk zouden de Dargers ook hun eigen programma krijgen (die man met 3 vrouwen waarvan 2 tweelingzussen) en dat was uiteindelijk niet doorgegaan want die waren 'te normaal'. Terwijl de Bates wel weer een eigen programma hebben en in mijn ogen is dat gewoon een kopietje van 19 KAC.
Ja inderdaad, helemaal eens. Vind het wel interessant om te kijken, maar leuker als ze het verspreiden i.p.v. al die programma's met het zelfde thema tegelijkertijd.