Eindelijk! Hij wil!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babsies, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja moet ff van me afschrijven hoor!
    Ik ben zelf namelijk al zolang klaar voor kinderen en mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij ook wil 'maar nu nog niet'... Je kent het wel ;)
    Maar gisteren kwam hij thuis, knuffelde me stevig en zei dat hij er klaar voor was! Jeeej!
    Nu wordt het wel erg moeilijk om die pil nog even door te slikken aangezien we volgend jaar eerst nog een lange reis gaan maken :D
    Ohh en ik moet ook nog leren voor een tentamen.. pfff kan me nou helemaal niet meer concentreren ;)
    Groetjes van een gelukkig meisje

2. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Babsies,
    gefeliciteerd dat jullie ervoor willen gaan.
    Misschien kun je al wel stoppen met de pil en dan met een condoom klussen?
    Ben je in ieder geval al ontpilt zegmaar;)
    Weet niet wanneer je de reis wilt gaan maken, of dat volgend jaar zomer is of al eerder????
    Zou je misschien net voor je reis ook het condoom thuis kunnen laten :D
    Succes

Liefs

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ja, das wel een goed idee!! :D Alleen weet ik niet of vriendlief daar zo blij mee is, met een condoom 'voelt ie niks'.. achja, je moet er wat voor overhebben hè :p
    Volgend jaar zomer zijn we alweer terug, we zijn dan een half jaar weggeweest... dus klussen tijdens de reis lijkt me wel een spannend idee! Joehoe! En nu maar hopen dat het lukt.... :) Ik hoop zo dat ik net zo vruchtbaar ben als mijn moeder en nichtje.. allebei van beide kindjes in één keer of binnen 3 mnd zwanger.. *duim duim duim*
    Groetjes!

4. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Tja....hij moet er wat voor over hebben he :D
    Voor jou ook wel prettig om eerst te ontpillen, heb het zelf niet gedaan en er meteen volop mee bezig gegaan.
    Merk dan toch wel dat je cyclussen niet heel optimaal zijn.
    En ik je vakantie ben je toch wat relaxter dus wie weet.
    Enige nadeel is dat je dan misschien niet exact weet wanneer je ongi wordt, met de pil is dat nog wat beter te plannen.
    In ieder geval heel veel succes.

Liefs

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Ingrid!
    Ja dat van de ongi is waar.. we gaan er in ieder geval rustig over nadenken en lekker dromen.. en hopen dat onze droom snel waar mag worden!
    Liefs

Deel Deze Pagina