hey ik wilde voor me 25ste moeder worden (omdat ik voor me 30 ste klaar wil zijn) En voor me 25ste zal wel lukken Als me frummel is geboren wordt ik 4 maanden erna 25!
Ik wilde voor mijn 26e moeder worden. Dat is makkelijk gelukt. Nu wil ik graag voor mijn 26e zwanger raken van een tweede. Heb ik nog ruim een jaar voor.
hoi Curly, Ga ervoor zou ik zeggen! Voor je 30e zijn je kansen het grootst dus als het even kan zou ik niet te lang meer wachten. Ik ben zelf 25 en ben met de pil gestopt toen ik 24 was. Ik hoop dus een vrij jonge moeder te worden. Heel veel succes! hopelijk is het snel raak.
Ik wil ook voor mijn dertigste een kleintje, liefst twee of iig zwanger van de tweede als ik dertig wordt, als het zo mag zijn, ben in juli 28 geworden dus heb nog ff, maar zijn al druk aan het klussen hoor, kan niet snel genoeg zijn!
Ik wilde ook altijd relatief jong moeder worden, maar of het allemaal lukt moet je natuurlijk maar afwachten. Gelukkig hebben wij het geluk snel zwanger te zijn geraakt en inmiddels ben ik alweer ruim 25 weken zwanger van ons eerste kleintje. Als ik beval ben ik 26, een mooie leeftijd vind ik zelf.
Hoi allemaal, Ik heb ook altijd gezegt dat ik voor mijn 30 twee kindjes zou willen,maar met een beetje geluk raak ik voor mijn 30 zwanger van de eerste. Iedereen heeft altijd wel een soort van planning van haar leven gemaakt,maar dat wil niet zeggen dat het oo altijd zo uikomt,ik heb achteraf pas sinds een paar maanden het gevoel van en nu wil ik moeder worden. Het is denk ik het belangrijkste om naar je gevoel te luisteren.En dan de bij zijn de dames van nu heel anders 30 dan voor jaren terug.Ik voel me nog hartsikke jong. Liefs melissa
tja ik wil ook zeker zwanger worden voor mijn dertigste! aangzien mijn mannetje al over de dertig is gaat dat niet maar ik... ik heb nog tien jaar te gaan voor ik dertig ben, dus dat moet lukken toch?
Hoi lovebear, Je hebt inderdaa met tien jaar te gaan nog alle tijd en kansen genoeg,spannend is het wel ongeacht de leeftijd. melissa
Succes dames! Ik wilde ook graag jong kindjes! Was 19 bij mn eerste, 21 bij mn 2e en ben nu 26 en verwacht in maart mijn 3e kindje! Heb helaas wel veel miskramen tussendoor gehad, anders was nr 3 er al wel geweest
Ik wil ook graag voor m´n 30e een kindje maar dat kan alleen als het deze maand raak is (zit nu op het wachtbankje). Ik wordt in augustus volgend jaar namelijk 30. Je kan wel vroeg kinderen willen, maar je moet dan ook maar net effe op tijd het juiste ventje tegen komen hè Dat was bij mij de reden dat ik er nog niet eerder aan begonnen ben!
Heej Sofia, Wij zitten dan in hetzelfde schuitje. Ik zou ook graag voor mijn 30ste mama willen worden; betekent voor mij ook dat het deze maand raak moet zijn, dan zou ik een week voordat ik 30 word uitgerekend zijn. We hebben deze maand in ieder geval goed geklust op de vruchtbare dagen. Nu dus afwachten.........spannend.............
Hier nog iemand, die voor haar dertigste een kindje zou willen, ben pas deze maand 29 geworden, we zijn nu al een tijdje bezig, dus ik hoop dat het nog lukt.
@Rose1982; zie je pendelnotitie, dat kan toch geen toeval zijn dat 4 mensen pendelen in november en 4 keer een meisje. Spannend dus ook voor jou.
Hallo, Ik ben 22jr en heb altijd al gezegt dat ik voor mijn 25 men 1ste kindje wil hebben. Dus hoop dat het gaat lukken.
Ja ik vond het ook al heel apart dat 4 mensen hetzelfde hadden gependeld en ook iedereen een meisje in nov. Dus we w8ten af, flink klussen deze ronde ook al voel ik me niet zo lekker
pfff de 25 haal ik helaas niet meer maar voor mijn 30ste was toch mooi meegenomen. Heb echter een hele lieve vriend die er totaal niet mee bezig is jammer genoeg. En ik ben bang dat dat nog best lang kan gaan duren aangezien zijn meest favoriete argument is: mijn zus was ook al 31 hoor en daar ging ook alles goed! Nou vraag ik je maja we komen er wel uit
ik wordt in januari 30 en heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste moeder wilde zijn, nou dat haal ik dus al niet meer, we zijn al wel 2 en een half jaar bezig, dus ben wel op tijd begonnen.
Ik ben nu sinds een jaar of 3 niet meer aan de pil. (denk dat ik hier veel vragen over ga krijgen...)