Balen joh dat je nu niet zo lekker voelt. Het is voor het goede doel zeggen ze dan he! Maar als je je niet lekker voelt, dan voelt het ook als verplicht sexen he, of heb je dat niet? Suc6 in ieder geval.
Ik wilde toen ik jonger was altijd op mijn 25ste trouwen en voor mijn 30ste 2 kinderen. Helaas heb ik 2x 2 jaar een vriend gehad met wie de relatie stuk liep (achteraf heeeeeel fijn, want heb nu de allerliefste en leukste vriend die ik me kan wensen ) Maar ja, de tijd gaat ook verder natuurlijk. Eind Januari word ik 26 en in Juli gaat mijn spiraaltje eruit. Dan zijn mijn vriend en ik 1,5 jaar samen en nemen we 'the next step' (we waren het liefst nu al begonnen, maar dat gaat niet ivm mijn studie en ons huisje is te klein). Maar als alles dan goed gaat dan zou het theoretisch nog kunnen; 2 voor mijn 30ste Alleen als ik dan hier zie hoelang het bij sommige vrouwen duurt voordat ze zwanger zijn zakt de moed me in de schoenen Nou ja, positief denken! Liefs
Gelukkig voelt het niet zo! Meestal grappen we erom en zegt me vriend vanaaf weer klussen he schat , zodra het een verplichting gaat voelen dan stop ik ermee want het moet wel leuk blijven
Dacht het al te zien aan de 79 achter je naam hihi. En volgens mij hebben we nog meer met elkaar gemeen, of slaat Curly niet op een koppie voor krullen? Ik heb d'r een kop vol van in ieder geval haha.
Vond 26 zelf een mooie leeftijd ben met 25 jr gestopt nu ben ik bijna 28 en sta nog steeds met lege handen
Hey Pupke1979 yeps heb ook en bos krulletjes en bezig aan ons eerste Dames we gaan ervoor! (en als het niet mocht lukken nou ja dan gaan we onze moederwens zéker niet opbergen heeh) Cheers
Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste kinderen zou willen hebben. Ik heb zelf ouders die 23 jaar ouder zijn dan ik en ik weet wat een geweldige dingen ik met ze heb gedaan. Niet dat een 30+ dat niet kan doen natuurlijk Ik ben nu 25 en hoop dat ik voor mijn 30ste 2 kindjes het leven mag geven.