Precies gelijk heb je, en de rest trouwens ook. Ik ben misschien te lief, heb onwijs gehuild vannacht, terwijl ik nu vooral naast die teleurstelling ook boosheid voel. Heb m zelfs gezegd als hij niet meer wil, hij me niet te lang aan de lijn moet houden en hij zegt dan weer dat dit weer het andere uiterste is. Tja, ik heb gezegd dat dat ik geen man wil die maar 50% voor me gaat als hij even niet tevreden is. Maarja, ik hoop dat mijn uitspraken hem aan het denken zetten hiermee, natuurlijk niet dat hij bij me weg gaat. Want hoe egoïstisch hij nu ook is, ik hou echt van hem, hij is na al die jaren nog steeds mijn ware en ja wij hebben ook onze dingetjes maar ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem... Hij weet dat en maakt er volgens mij ook makkelijk gebruik van... Het zou me niks verbazen als hij een "open relatie" zou voorstellen :x
Jeetje meid wat een moeilijke situatie. Vind het het eerlijk gezegd al heel knap dat jullie meerdere keren per week s*x kunnen hebben. Wij hebben de laatst maanden van de zw ende eerste maanden erna geen gehad. En nu nog amper omdat ik geen behoefte heb en we beiden onwijs moe zijn. Denk juist dat je man onwijs blij mag zijn dat jij juist nog zovaak wil. Lees hier ook vaak genoeg dat vrouwen maanden lang niet willen. Mischien een idee om hem hier te laten lezen, zodat hij ook wat inzicht krijgt in de vrouw ip alleen aan zijn eigen l*l te denken. Vind het erg egoïstisch van hem dat hij dit oppert terwijl je net(!) een kind hebt en alweer zwanger bent.
Ook mijn man zou heel blij zijn met een aantal keer per week 10minuutjes. Als hij geluk heeft help ik hem 1x in de week ofzo.
Gaat hij vrijdag nacht elke X er uit als de baby huilt. Vervolgens gaat hij er zaterdag ochtend optijd uit met de kleine zodat jij uit kan slapen.. Daarna brengt hij jou een ontbijtje. Gaat hij wat doen met de kleine zodat jij heerlijk in bad/onder de douche kunt.. Daarna ga je met een goed boek in de tuin liggen en je man brengt de kleine naar oma. Daarna gaat hij lekker voor jou koken (na het eten ruimt hij ook op!) Jij hoeft niets te doen vrijdag nacht- zaterdag. Dan heb jij zaterdag avond misschien wel zin in langere '''... Ik zeg win win situatie.. Of misschien heeft hij dan geen zin meer😜
Pff, klinkt als een man die écht even uit de droom geholpen moet worden wat betreft realistische verwachtingen in de slaapkamer terwijl je een baby hebt (en weer zwanger bent)! Onze dochter is negen maanden en dat seksleven is nog steeds waardeloos. Hebben we zin, wordt net de kleine weer wakker ofzo. Wij zijn al blij als we 2 keer per maand halen momenteel...
Hi, ja pfff... Gelijk heb je. Ik begon al onzeker te worden, dacht even dat het aan mij lag, maar inderdaad we zijn met z'n tweeën en moeten er ook maar met z'n tweeën aan werken. De alarmbellen gaan echt af hier... Ik wil hem echt niet kwijt....
hier ook een vent die meteen zou tekenen voor meerdere keren'10minuten' sex. mijn libido stijgt pas als we allebei relaxed zijn en dat gebeurd niet zo vaak.. ml moet er regelmatig een tijdje op wachten voor hij weer mag en doet ie eigenlijk ook niet moeilijk over. ik zou zelf wel willen dat ik er vaker zin in had maar heb het gewoon niet en als ik zwanger ben al helemaal niet! voordat je kinderen hebt is het vaak nu eenmaal spannender je hoeft met niemand anders rekening te houden dan met jezelf. pieken en dalen horen er nu eenmaal bij en vind het erg zwak van je man dat ie sex het belangrijkst vind in een relatie. oke het is ook wel erg belangrijk dat dat goed zit maar staat hier echt niet op nummer 1. als hij jou ook niet kwijt wil moet ie toch echt verder denken dan spannende sex. een relatie zit je met 2 personen in en moet je allebei aan werken. dus als jij hem geeft wat ie wil wat krijg jij er dan voor terug? alleen een man die toch maar bij jullie blijft? ik denk dat er bij hem meer aan de hand is dan alleen het spannende missen zoals je leest hebben er meer meiden hier een man die heel graag die meerdere keren per week de 10minuten wel zien zitten.