hoi, Misschien kunnen jullie nog wat leuke suggesties doen voor een mooie tekst op ons geboortekaartje? Voor de duidelijkheid, we willen GEEN rijmend gedichtje. We zijn op zoek naar een (liefst korte) pakkende tekst. Mijn vriend had een aantal dingen gevonden: - "Ons hoofd in de wolken, de wereld aan jouw voeten" - "Onze liefde werd een leven" - "Al ons later is met jou.." We zijn er nog niet uit, maar zulk soort teksten zoeken we eigenlijk. Hebben jullie nog tips? Bedankt alvast,
Ik wilde zelf ook geen "zweverig" gedichtje op het kaartje maar iets korts. Hebben toen gekozen voor "Zo lief, zo klein, zo mooi, zo van ons!" Zie hem wel vaker voorbij komen dus misschien niet origineel maar ik had gelijk zoiets van dit wordt het.
Hi, Enkele teksten die ik had gezocht voor onze geboortjekaartje, misschien zit er een leuke tussen voor jullie: Gedroomd, vervuld! Verwacht, geboren! Onze liefde kreeg handjes en voetjes. Ons kleine schoppertje speelt niet langer verstoppertje .. is verhuisd! Van mama's buik naar papa's armen... Al 9 maanden praten ze over me, maar vanaf vandaag zullen ze me horen! Liefde bestaat want je kan de gevolgen ervan zien. En dan is er plots, moeders mooiste, vaders trots. Korte beentjes, Miniteentjes, lachend mondje, pamperkontje. Welkom, kleine ukkepuk, jij bent ons meesterstuk. Zo klein als ik ben klim ik nu al in de pen om jullie te vertellen dat ik geboren ben als paps en mams grootste fan Waar we alleen maar van konden dromen, is nu eindelijk gekomen. Lang verwacht, lief en zacht, onze zoon/dochter is een pracht. Heel wat gokjes werden uitgebracht over mijn naam en mijn geslacht, maar nu is het algemeen geweten ik ben een . en ik zal ... heten Beschuitjes smeren moet ik nog leren, dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren. Bel je mijn pappa even voordat je ons met bezoek komt vereren. Dan weet hij gelijk hoeveel beschuitjes hij moet smeren. groetjes
"Liefde vermenigvuldigt zich als je het deelt` Niet van mezelf maar op een kaartje, vond ik wel geinig, maar niet origineel vrees ik. Wijzelf houden het simpel. `Wij zijn enorm gelukkig. Onze grootste droom is werkelijkheid geworden!` vanuit de MMM. Verder hebben we een kort tekstje maar die hou ik ook voor mezelf.
Wij gaan gebruiken voor onze 2e dochter: Geboren om voor altijd lief te hebben... We hebben namelijk een klein kaartje wat je moet uitvouwen en daar kan geen lange tekst in. En ik vind deze tekst wel heel mooi en kort!
Het regent zonnestralen. Hadden wij bijna voor gekozen. Uiteindelijk maak ik het kaartje toch zelf en staat het mooier als we het weglaten omdat er ook al een ander tekstje staat.
Ja, wat een leuke suggesties, bedankt! Ik vind "geboren om voor altijd lief te hebben" inderdaad ook een mooie!! Zo zie je maar, ik dacht alle korte teksten wel inmiddels gelezen te hebben maar niet dus. Bedankt!