Vaak als ik stil lig of zit , komt onze gup omhoog. Dan zie je een hele bobbel ... waanschijnlijk een kontje ofzo (?) Kan het dan niet laten om er aan te zitten en een beetje te drukken... Is dit drukkken slecht ? Guppie zwemt dan ook meteen weer weg
Je mag de kleine wegduwen hoor. Maar de VK zei tegen mij dat als dat nou eenmaal zijn/haar favoriete houding is waarschijnlijk hij/zij snel 'lekker' terug gaat liggen.....
hahah ja dat doet die kleine van mij ook zo vaak, en ook zo vaak duw ik hem..... Maar ja karakter van zijn moeder he! Dus die duwt dan weer extra hard terug
idem hier. voel ineens een voetje in men zij (je ziet dan ook een knobbeltje) zeg ik hela voetje weg en duw ik er ook tegen. is echt een contact dat je maakt en je voelt echt je beebje dit heb ik ook met de poep
ja idd het kontje ja hallo ben van belgie he bij jullie is poepen grote boodschap bij ons seks... en de poep is het kontje bij ons en bij jullie ja de ontlasting :d is soms wel verwarrend he haha
Boh, toch niet bij alle Belgen hoor, maak je maar geen zorgen Lintje Het wordt bij ons eerder door kinderen gebruik die nog niet goed weten hoe ze het moeten verwoorden, het is echt een 'plat' woord in onze streek Maak misschien dat het in Antwerpen anders is natuurlijk (Ik zit er ook maar 60 km vanaf)
Heerlijk he, die Belgische termen. Hoor ze ook bijna dagelijks En zij begrijpen ons ook wel eens niet hoor, toch meiden. Wel grappig dat het topic van dit bericht in mijn brein ook het NL'se poepen activeerde...
ik moet de kleine steeds van onder m'n ribben wegduwen, kan helemaal geen kwaad poepen, tjah... Wordt bij ons dus ook gebruikt voor seksen Ik vond het raar als ik de eerste keer hoorde dat iemand ging gaan poepen en toen zag dat die richting toilet vertrok (m'n schoonzus is hollandse, en zij was dus degene die ging poepen ) en het woord drukken moeten ze op de school hier zeggen als ze moeten poepen (verwarrend! ), dus ik had dit topic ff anders ingeschat
Ik woon niet zo héél ver van jou platliggertje, en ik had het onderwerp 'drukken' dus ook eerst verkeerd begrepen, grappig die taalverwarring :-D
nu ja bij mij heeft ie nog niet veel geactiveerd hoor haha nu ja poepen is bij ons ook heel plat hoor. nu ja hier in antwerpen zijn ze wel heel plat met hun woorden. maar vindt het wel grappig