Babykamer

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door LilithTempestas, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames!

Wij zijn alvast aan het kijken (tot nu toe voor de leuk, maar later wordt dat natuurlijk serieus als het allemaal goed gaat) voor een babykamer.

Nu wil ik graag weten waar jullie je (aanstaande) babykamer gaan kopen en waar je een beetje fatsoenlijke prijs-kwaliteit verhouding hebt.
    Zelf heb ik wel wat leuke dingen gezien op baby-dump, maar heb geen idee of dat een beetje goed spul is? Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt! :)

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik heb gewoon een hele simpele set besteld bij van Asten... Prima set alleen vond de service erg slecht! Het belangrijkste vond ik het matras die heb ik van Aerosleep. Ik heb voor de eerste maanden een wiegje besteld bij mamaloes, daar vond ik de service wel erg goed! En die kunnen we nu weer gebruiken :D

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben hem via Mp gekocht, opnieuw geschilderd en we hadden een nieuwe kamer 😁
    €150 voor ledikant, commode en kast

4. LilithTempestas

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Vind idd ook een goed matras erg belangrijk. Heb de winkels tussen mijn notities gezet!

5. Anneboy

Anneboy Lid

20 jul 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij vonden de kamer Lyon van TWF wel een leuke set voor de prijs (€600 bij baby dump) maar in de winkel vonden we hem toch een beetje gammel. Wel andere leuke sets gezien, maar dan gingen we al snel over de €1000 en dat wouden we toch eigenlijk ook niet.

Uiteindelijk heb ik op marktplaats, na dagenlang browsen want we hebben specifieke wensen, een hele leuke kamer gekocht voor €400. Wat we hadden gedaan als ik niets op marktplaats hadden kunnen vinden, dat durf ik niet te zeggen. Waarschijnlijk toch €1000+ betaald :p

6. Maya1982

Maya1982 Actief lid

7 okt 2014
    140
    0
    0
    Wij zijn voor babykamer Brent van babypark gegaan. Ook lang tussen nieuw en marktplaats getwijfeld! Maar toen we deze zagen, waren we beide om. Iets meer geïnvesteerd en meegroei bedjes erbij gedaan. Kan dan wel een jaar of 8 mee, wat investering interessanter maakt... En natuurlijk niet vergeten om tweeling korting te vragen als het er twee zijn!:D

7. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    Wij hebben 7 jaar gelden een showmodel babykamer uit de collectie van het jaar daarvoor gekocht bij babydump. Omdat er 1 handgreepje miste, kregen we nog meer korting waardoor de complete kamer (ledikant, commode, kleerkast) maar 200 euro kostte. handdgreepje van 3 euro van de Gamma en een matrasje ven 30 euro van IKEA en klaar!
    Deze kamer is hier voor 3 kinderen gebruikt en verhuist binnenkort naar mijn vriendin. Ziet er nog prima uit.
    Matrasje hoeft echt niet heel duur te zijn, het hoeft nauwelijks gewicht te dragen hè? Aerosleep klinkt leuk, en is best fijn bij spugen en zo, maar qua wiegedoodpreventie doet het niets. Een kleine baby leg je toch op zijn rug en tegen de tijd dat ze zelf om gaan draaien kunnen ze ook prima hun hoofdje optillen. Zonde van je geld dus.

8. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wij hebben alles 2e hands behalve het matras. Verder slaapt ze al 3 maanden op onze slaapkamer en verschonen en alles doen we op de badkamer dus behalve het bedje hebben we nog helemaal geen gebruik gemaakt van de babykamer..

9. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het meest basic set van de Ikea bevalt ons prima :) het is echt zo duur als je het zelf maakt en met muurdecoraties, leuk kleed, lakentjes etc, kom je voor een kleine prijs ook erg ver!

10. LilithTempestas

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Ja dit dus! Vind het zonde om veel geld uit te geven aan bv een complete babykamer. Dan geef ik dat geld liever uit aan leuke uitstapjes of ik stort het op zijn/haar (aanstaande) spaarrekening!

11. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ben zelf niet zo'n fan van zo'n set. Is zo fantasieloos.
    hier ook meubels buj elkaar gesprokkeld en een nieuw likje verf en knopjes gegeven. Ben erg trots op het resultaat :)

12. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ja haha! Wil hem zo graag veel van de wereld laten zien en daar is geld voor nodig, dus dan is het kiezen waar je op bespaart en zolang het maar veilig is slaapt hij prima in een goedkoop bedje :)

13. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik heb mijn babykamer bij de oudste van vrienden van mijn ouders over gekocht.
    Toen verkocht en bij de jongste via marktplaats een mooie gevonden voor 75 euro .
    Die blijft op zolder staan tot nr 3 zijn eigen nog wil melden

Deel Deze Pagina