Hoe lang voor epilady echt glad resultaat geeft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Emily27, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Zoals de topictitel al zegt; na hoeveel keer gebruiken hadden jullie ëcht gladde benen? Ik heb sinds een paar weken een braun silk epil wet and dry, en hem nu 3x gebruikt. Ongeveer 1x per week. Er komen veel haartjes mee uit, maar er blijven er ook altijd wat zitten én omdat haartjes allemaal in een ander tempo groeien zijn dan de wat langere er merendeels uit, maar de haartjes die net weer beginnen op te komen niet. Hierdoor voelt mijn been alsnog niet glad. Gaat dit nog gebeuren? Wat is jullie ervaring?

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Op den duur komen ze ook bijna niet meer terug of veel zachter. Tenminste bij mij maar dat duurde echt wel een aantal maanden.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geen idee hoe lang het hier geduurd heeft toen. Heb de eerste versie die toen uit kwam (droge variant) en mijn benen zijn eigenlijk altijd wel glad nu daarmee. Scrub je je benen van tevoren? Dat kan namelijk wel helpen.

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nee, scrub niet van tevoren (met een peuter en een kleine baby is uberhaupt een moment vinden al een hele uitdaging :D). Er zitten ook van die doekjes bij van oil of olaz, die je vooraf moet gebruiken, maar daar snap ik ook de functie niet zo goed van?
    Maar oef, een paar maanden! Maar goed dat ik in maart begonnen ben dan, wil van t zomer toch wel mooi gladde benen hebben... :D

Deel Deze Pagina