Als je nu weinig geboortekaartjes wilt gaan versturen, zeg zo'n 10, wat is dan een goede website? Overal lees je korting bij 100+. Maar wat nu als je een stuk minder hebt?
Moet je per se korting krijgen? Tien kaartjes zou ik gewoon daar bestellen waar ze het kaartje verkopen wat ik wil hebben .
Bij geboortekaartjesdrukkerij.nl kun je kaartjes per 10 bestellen en zelf ontwerpen. Je betaald niet extra omdat het er minder zijn. succes!
ik zou het niet weten had samen met mijn schoonzus toen zelf een kaartje ontworpen en deze dan laten drukken bij de drukker hier in de buurt was ongeveer 45 eur kwijt voor 50 kaartjes
Je kunt ook langs een drukkerij gaan maar dat zal wel een stukje duurder zijn. Greetz, kaartje2go schijnen goede websites te gaan. Volgens mij kan het bij de hema ook.
Ik had het bij Geboortekaartjes.nl gedaan en had er 60. Wel waren de kaartjes zelf prijzig, heb totaal 189 euro betaald.
ik heb de kaartje gewoon via de hema laten maken , dan kun je zelf kiezen hoe je het wilt en hoeveel enz en ook geen extra drukkosten.
Wij hebben ook de geboortekaartjes via kaartje2go verstuurd. Stuk of 45 en waren 84 euro kwijt (ongeveer)