Wie wil mij helpen alsjeblieft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oke kort samengevat, vanaf mn 17e voel en hoor ik al wel bepaalde dingen, terwijl ik daar nooit mee bezig ben geweest en ik ben er ook enorm echt enorm bang voor. Het is altijd mn grootste schrik geweest om echt iets te zien. Nu heb ik weleens een gezicht zien zweven boven mn bed en nog een keer een gezicht in de deur, maar ik weet het aan het feit dat ik al half sliep en dat mn hersenen een spelletje met me speelden.
    Maar gisteren was ik dus klaarwakker, ik zeg tegen mn man ik ga vast naar boven, dus ik lag net in bed, toen ik mn man (dacht ik) van de computerkamer naar de badkamer zag lopen. Ik dacht nog oh wat is hij snel, totdat hij van beneden riep ik kom er zo aan! Ik zei je was toch net al boven, uhm nee zei hij en toen werd ik zo enorm bang dat ik alleen maar kon huilen en trillen, want ik zag dus een persoon op de overloop van de ene kant naar de andere lopen, ik zag het echt als een mens zeg maar, maar hij keek me niet aan ofzo, maar liep alleen. En nu ben ik zo enorm bang, want ik wil dit echt niet meer meemaken, ook al zeggen sommigen ze doen je niks of het is mooi enzo nee ik wil NIKS zien!! En me ervanaf sluiten doe ik al, maar helpt dus blijkbaar niet. Overigens heeft mijn zoontje van 2 onlangs gezegd, mama wie is die meneer? Ikke ben bang, hij moet weg, dus nu denk ik helemaal dat er iets is.

Is er hier iemand die misschien op afstand mijn huis kan/wil reinigen?? Of weet wat ik zelf kan doen, ik heb al salie en wierrook gebruikt.

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He bah wat rot voor je, ik hoop dat iemand je snel kan helpen!
    Ik zou er ook niet tegen kunnen!

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Nee want ik ben ook totaal niet zweverig of er heel veel mee bezig en ik zit er ook echt niet op te wachten, maar nu geloof ik er toch wel in, moet wel want ik was echt klaarwakker....bah

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee heel eng allemaal!
    Ik hoop dat je hulp kunt vinden.
    En anders een keer naar een helderziende gaan.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    deze man is er niet zomaar.. hij wil je iets duidelijk maken!
    mijn advies: ga opzoek naar een helderziende!

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja maar ik wil niet dat iemand mij iets duidelijk komt maken :s Ik wil met rust gelaten worden, kunnen ze dat niet aanvoelen dat iemand het echt niet wil?

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Dat is wel een goed idee mischien een helderziende, zodra je weet wat hij je duidelijk wil maken gaat hij mischien weg.
    Als je toch last blijft houden van "mensen" die je iedere keer wat willen vertellen en je dit niet prettig vind mischien kunnen ze je dan helpen met je ervoor afsluiten.
    Mischien denk jij dat je je ervoor afsluit maar doe je dat in werkelijkheid niet goed genoeg.
    Er zijn mensen die je kunnen helpen je er helemaal voor af te sluiten.
    Want ik denk niet dat je zit te wachten op mensen die je iedere keer wat duidelijk willen maken.

8. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Hoi

Wat naar voor je als je er niks van wilt weten zeg!!

Zoals je het noemt.. ik ben wel zweverig.

De reden dat je zoontje hem ziet is de volgende;
    Kinderen hun paranormale gaven zijn sterker dan die van een volwassene.
    Waardoor precies?? Weet ik zo even niet!!

Wat je kunt doen..
    * vragen te vertrekken dus 1x contact leggen
    * en er is een bepaald kruid wat je kunt branden om ze tegen te gaan..
    Zit er niet iets van een spiritueel winkeltje bij je in de buurt??

Wat ik als ik jou was zou doen is even een paar lavendelkaarsen halen.. die op de overloop branden..
    En bij een spiritueel winkeltje vragen naar dat kruid weet zo niet hoe het heet..

Ga het na vragen voor je...dus kom hierop terug

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben er zelf ook heel gevoelig voor maar heb me er voor leren afsluiten. Je kunt dit leren door eigenlijk aan en uit zetten van de zintuig. ik heb hierdoor al geen last meer van rare bezoekers. Ze zullen er misschien wel zijn maar wil er niks van weten. Wel heb ik nog een sterk voorgevoel over dingen die gaan gebeuren en hoe ze aflopen. Vaak klopt dit ook en dat maakt me ook wel angstig omdat je sommige dingen niet wil weten. Zo voel ik aan van mensen of ze goed of slecht zijn. wat je kunt zeggen is gewoon ga weg ik wil dit niet. Gewoon ga weg. Bang hoef je er niet voor te zijn. Ze hebben 99% geen kwaad in hun zin maar zijn verdwaald of blijven om een andere reden hangen. Ik kan je verder niet helpen want doe er verder ook niks mee omdat het mijn ook angstig kan maken. Vooral me niet kunnen concentreren op een iets maar alles loopt door elkaar. Geluiden, beelden, herrie etc. Wordt daar gestrest van. Als kind was ik er doodsbang van en mijn ouders wisten niet wat ze met me aan moesten. Uiteindelijk zijn we verhuist en had daar al veel meer rust. Succes

10. angel1990

Maar wat er hierboven gezegd word...

Is er geen bekende van je die je iets wil vertellen??
    Meestal gaan ze als ze hun "ei" kwijt zijn wel verder namelijk!!

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Lovewinnie zou je me dan wel kunnen vertellen hoe ervoor af te sluiten?
    Salie heb ik dus al gebrand, zoals genoemd en ik vraag ze altijd te vertrekken...ook heb ik me ingebeeld met veel wit licht om me heen om ons te beschermen, waarom helpt het niet?
    Ik voel me altijd nerveus, opgejaagd, bekeken, futloos sinds we in dit huis wonen

12. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ach meid wat ontzettend vervelend voor je. Ik heb verder niet zoveel tips voor je, maar ben het wel eens met de opmerking van LuckyMommy dat je jezelf er niet helemaal voor hebt afgesloten.

Tegen mij hebben diverse mensen gezegd dat ik ook 'zweverig' kan zijn, maar net als jij wil ik dat niet en ik heb me er gelukkig wel helemaal voor kunnen afsluiten en hoe ik dat doe? Tja dat weet ik dus niet. Er gewoon niet aan denken is het eerste waar ik nu aan denk.

Succes en sterkte gewenst.

13. Baby80

Baby80 Actief lid

21 nov 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, net als jij zag ik dingen. Een man op de gang, geheel in het zwart en 2 kleine kindjes aan mn bed. Vreselijk eng, ik heb 2 x iemand laten komen maar ik ben uiteindelijk toch verhuist en nu is het goed. Succes!

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hij zag er niet uit als een bekende, want ik dacht dus dat het mijn man was, zag de persoon alleen van de achterkant zeg maar, de haren en de bouw van het lichaam en dat was net mijn man, dat vond ik het vreemde, maar hij was beneden.
    Ik denk er wel veel aan moet ik zeggen, omdat ik zo bang ben zeg ik steeds tegen mezelf ik wil niets zien, ik wil niets zien, misschien dat ik het dan aantrek?

Misschien klinkt het heel respectloos, maar hoeveel ik ook van mn overleden dierbaren houd, ik wil niks of niemand zien, dus nee hun ook niet, ik ben er echt bang voor, dus dat is dus mijn vraag hoe sluit ik me af, zodat er niemand meer komt!

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

En niet om zielig te doen ofzo :D, maar we hebben het geld gewoon niet om echt iemand te laten komen of naar iemand toe te gaan, daarom was mijn vraag of iemand dit op afstand kan, of iemand kent die dit kan doen?
    Ik ben in het verleden naar verschillende mediums geweest en allemaal zeiden ze steeds dat ik paranormaal was en er iets mee moest doen, en altijd zei ik maar dat wil ik niet en daar heb ik dus ook tips van gehad, maar die werken dus niet pfff ben nu al zo enorm bang voor vanavond, want de keren dat ik iets zag was altijd in de avond/nacht...

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

Als je mensen ziet en je wilt ze neit zien kan je vragen of ze weg gaan. Over het algemeen komen de mensen neit langs met foute bedoelingen hoor, dus je hoeft neit bang te zijn.
    Weet wat je doet als je het allemaal afsluit. Als je zoontje er ook last van heeft draag je nu jou angst daarvoor aan hem over, en jij kan je misschien makkelijker ervoor afsluiten dan hij. Dat betekend dat je hem straks neit kan helpen. (*klinkt dat enigszinds logisch?*)

Ik begrijp echt je angst, en ik weet dat het raar en ongrijpbaar is en dat je er voor je gevoel erg alleen in staat. Zoek iemand die je ermee kan helpen. die je leert hoe je ermee om kan gaan zodat je er meer rust in krijgt en je zoontje niet alleen is.

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    je moet inderdaad een soort kruid gebruiken weet ook zo even de naam niet, en wat dan ook helpt is om een bos witte rozen op die plek neerzetten.

en zoals je zelf aangeeft heb je al gezegd dat je met rust gelaten wil worden anders zou ik kunnen zeggen probeer dat

ik weet hoe eng het is zo een ervaring ik heb het ook een paar keer meegemaakt maar dan met mijn moeder en opa, die kon ik heel duidelijk zien en riepen mijn naam, ik heb toen duidelijk gemaakt dat ik hier heel bang voor was en het is eigenlijk daarna gestopt zo nu en dan gebeuren er wel dingen maar ik zie ze gelukkig niet meer

18. angel1990

Bang hoef je niet zijn meid!!!
    Diegene komt niet met slechte bedoelingen...
    Je MOET proberen minder aan de persoon te denken..
    En NEGEREN!!!
    Misschien dat als jij iets rustiger bent en niet meer bang bent het vragen om weg te gaan wel helpt.
    Je MOET rekenen dat die persoon denkt; zij denkt aan mij dus is het goed dat ik er ben!!

Wens je sterkte!!!

Voor vragen mag je ook pb'en...

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Even uit nieuwgierigheid, wat doen die rozen dan?

20. angel1990

Oh ja het kruid heet salie

Deel Deze Pagina