UV zwemkleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mexicang, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Voor onze aankomende vakantie en vanwege dit mooie weer wil ik een uv werend zwempakje/shirtje kopen voor ons dochtertje van 2.5jr.
    Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand tips voor waar te bestellen, wat wel en wat niet?
    Alvast bedankt!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ja, helemaal super!!!!
    Ik heb vorig jaar bij de prenatal 2 pakjes gekocht. En ook weleens op onze vakantiebestemming zelf.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, ik heb hele simpele pakjes gekocht toen bij de Etos en die werken perfect. Voor 10 of 12 euro...Uit één stuk met korte mouwtjes en pijpjes.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Aha! Dus ik moet even zoeken naar goede én betaalbare uv zwemkleding? ;)
    Ik ben anders zo geneigd om te bestellen, duur te betalen en dan een dag later goedkoper tegen te komen.
    Ik ga morgenochtend toch even de stad in, ga ik even kijken!
    Ik denk dat ik dan met een geruster hart richting strand ga.( en ja, evengoed met zonnebrandcreme factor hoog!)

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik vind een pakje aan een stuk niet handig als ze naar de wc moeten. Mijn dochter had eerst een pakje maar ik heb dit jaar een los pakje bij vogele gehaald.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het is een beetje dubbel dit naar mijn idee: Als ze nog in de luiers zitten, maakt het niet uit.

En als ze groter zijne en aan een badpakje gewend zijn: Dan is het niet veel anders... Onze oudste had er dus geen moeite mee.... (pakje wat ik bedoel wat met rits aan de voorkant)

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ideaal! Bij kruidvat gekocht. Wil nooit mer zonder. Heel relaxed en geen getress over insmeren ed

8. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Heb voor beide meiden 1 pak bij de Bart smit gehaald. En plassen zijn ze wel gewend want ze dragen ook badpakken dus dat moet ook helemaal uit.

En de jongste plaste merendeel in de zee :D

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Zo te lezen zijn ze echt overal te koop! Nu nog even de tijd vinden om er één aan te schaffen!
    Inderdaad, smeerstress... okee, de blote delen moeten wel,maar het scheelt toch een hoop!
    Mijn dochter is sinds een week of 3 uit de luiers, heeft de afgelopen week in badpakje in het badje gezeten, als ze plassen moet, moet het badpakje uit, dat zij zo. Maar dat went ook snel genoeg!

Deel Deze Pagina