Een beetje anders...

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by jazz1979, Sep 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jazz1979

jazz1979 Lid

Nov 23, 2011
    83
    0
    0
    Het is bij mij allemaal een beetje anders, maar ik moet het toch even kwijt. Ruim drie jaar geleden zijn mijn vriendin en ik begonnen met proberen zwanger te worden van ons tweede kind. Zij heeft ons eerste kindje gedragen en nu was ik aan de beurt...dachten we. 2 1/2 jaar later, na 6 KID, 6 IUI, 3 ICSI-pogingen en heel wat terugplaatsingen stonden we nog steeds met lege handen. Gelukkig kregen we van het ziekenhuis nog een aantal pogingen zodat mijn vriendin het nog eens mocht proberen. En eindelijk na 3 jaar hadden we gisteren een positieve test. De eerste test die we deden was niet positief, maar we geloofden dat niet (dat ding was ook al heel oud). We hadden nog een digitale clearblue test liggen en die hebben we gedaan en die was dus hartstikke positief. Nu lopen we met een heerlijk geheim rond en kunnen haast niet wachten tot we onze dochter kunnen vertellen dat ze grote zus wordt. En het mooie is, al die jaren hebben we deze maand overgeslagen omdat we niet wilden dat ons volgende kind rond de verjaardag van onze dochter zou worden geboren en nu is mijn vriendin precies een week voor de verjaardag van onze dochter uitgerekend. Het heeft blijkbaar zo moeten zijn.
    En hoewel ik niet zelf zwanger ben, voelt het wel alsof mijn vriendin zwanger is van het kindje dat ik niet kon krijgen.

2. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd, wat een bijzonder verhaal! Ik kan me je gevoel van 'het heeft zo moeten zijn' goed voorstellen, evenals het gevoel dat je vriendin nu het kindje draagt dat jij niet kon krijgen.
    Heel veel geluk gewenst, geniet ervan samen!!

3. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Wat bijzonder, gefeliciteerd!!

4. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    wauw! gefeliciteerd en geniet van jullie roze wolk

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

6. Jennechie

Jennechie Actief lid

Jul 28, 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd!

7. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Wat super zeg!! Gefeliciteerd. Het heeft idd zo moeten zijn. Heel veel geluk met de zwangerschap.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Gefeliciteerd super mooi dat het dan toch zo heeft moeten zijn! Geniet ervan!

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

Nov 1, 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Bijzonder verhaal. Gefeliciteerd voor jullie beiden!! Geniet weer van de mooie tijd. x

10. Holadiee

Holadiee Bekend lid

Jun 4, 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Bijzonder verhaal! Dat het je niet gelukt is, maar dan toch op zo'n manier wel...
    Hartstikke proficiat!! Geniet ervan samen!!

11. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Wat bijzonder dat ze dan precies vlak voor jullie dochter uitgerekend is. Wat jammer dat het niet voor jou heeft mogen lukken, maar wat heerlijk dat jullie nu samen weer een wondertje mogen verwachten. Gefeliciteerd!

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Zeker een bijzonder verhaal. Gefeliciteerd :)

13. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Bijzonder verhaal en hartstikke gefeliciteerd!

Share This Page