Morgen naar de verloskundige voor een termijn echo. Het gevoel hierbij is heel erg dubbel....aan de ene kant vind ik het geweldig even kijken hoe ver we zijn en of het goed gaat, aan de andere kant is er de angst. Heb al een keer miskraam gehad, en ook toen moesten we voor een termijn echo komen. We gingen heel opgewekt er naar toen kregen meteen te horen dat het er niet goed uitzag en we beter naar huis konden gaan. Het vruchtje zou van zelf wel los laten en zo niet dan zouden hun het wel weg gaan halen. Maak maar afspraak voor over twee weken en tot ziens! Totaal overdonderd liepen we het ziekenhuis uit...je weet niet wat je overkomt. Het ging inderdaad ook mis, met een heleboel nare gevolgen dus het klopte vrij aardig. Toen was mijn gevoel er ook niet goed bij en nu wel. Maar toch de angst blijft........
Ik herken je gevoel. Wij hebben dat ook meegemaakt en toen ik weer opnieuw zwanger was, was ik ook doodsbenauwd om naar de vk te gaan. Maar ja... je moet toch weten of het goed zit! En als het goed zit is het zo ontzettend heerlijk en fijn en genieten! Ik hoop voor jou dat je dat gevoel morgen ook krijgt! Veel succes!
Nou vandaag voor een echte termijn echo in het ziekenhuis geweest en alles zag er super uit. Zelfs het termijn klopte met de laatste menstruatie! Dus we zijn echt 8 weken en 2 dagen.