Hallo, Na een verdikte nekplooimeting en een vlokkentest weten we intussen dat genetisch alles in orde is met ons kindje. Nu bestaat er nog het risico op een hartafwijking. Morgen hebben we hiervoor een uitgebreide echo en normaal gezien bekijken ze het 4 weken later nog eens om helemaal zeker te zijn. Ik ben er eigenlijk tot nu toe heel positief onder gebleven. Moest er iets mis zijn bestaat er een grote kans dat de medische wereld ons nog kan helpen, bij een chromosomale afwijking kan je totaal niet meer helpen. Maar eerlijk gezegd begint de spanning nu weer toe te nemen. Ik voel ook dat ik de laatste dagen meer prikkelbaar ben en lig al twee nachten te woelen. Het enige wat we kunnen doen is duimen duimen duimen.... Wachten kan zo enorm in je kleren kruipen he!
Wachten is heel erg he meis! Ik hoop dat alles in orde is met jullie beebje en wil jullie dan ook heel veel succes wensen morgen! Ps,bij ons hebben ze met 14 weken een uitgebreide echo gedaan en daar zeiden ze dat alles goed was met de orgaantjes dus dan neem ik aan dat ze het wel goed kunnen bekijken... Toi toi toi! Liefs Dais..
Hallo, we hebben onze echo gehad en alles was heel positief De verdikte nekplooi was ook wag, wat een heel goed teken was en alles leek te functioneren zoals het hoort. Ons ukje is al 20 cm groot, en weegt een dikke 400gram. Een stevige baby volgens de gyn en volgens hem zal het ook niet meer lang duren voor ik'm ga voelen. Ben zo benieuwd, hier kijk ik echt naar uit. Aan alle anderen: ook nog heel veel geluk gewenst, ik volg jullie verhalen en blijf duimen!
Wat een fantastisch nieuws meis! Ik ben helemaal blij voor jullie echt,lekker nog genieten,de zwangerschap is voorbij voordat je er erg in hebt! Liefs Dais...