Dag 26 van mijn cyclus en nog geen te bekennen. Gisteren een test gedaan, maar geen 2 streepjes. Gemiddeld zit mijn cyclus tussen de 22 en 26 dagen, dus wellicht was de test ook wel te vroeg geweest. Heb sinds gisteren pijn in mijn borsten en mijn gewrichten doen al een paar dagen zeer (had ik ook last van in de zwangerschap van mijn ukkie). Zou het kunnen zijn door de warmte dat de uitblijven of zou het nou toch echt eens een keertje raak zijn? Waarom duurt wachten toch altijd zo lang! Dikke kus voor jullie allemaal. MissQ.
Hier nog geen tekenen van een komende ongesteldheid. Zou het dan toch zo zijn? Natuurlijk van de week maar 1 tester gekocht en nu op zondag dus niets in huis.... argh! Heb net via internet nieuwe testers besteld, met een beetje mazzel zijn ze morgen binnen. Nog steeds last van mijn pols en zere borsten. Zou er hier in de buurt ergens koopzondag zijn?!
Hoi MissQ, Ben je pas met de pil gestopt of al wat langer geleden? Want ik had gedurende dat ik de pil gebruik ook altijd een precieze periode van 28 dagen. Toen ik stopte met de pil was dit de 1e keer 40 dagen en de 2de keer 31 dagen. JE lichaam heeft dan wat tijd nodig om al die troep van de pil uit je lijf te krijgen. Verder kan het van spanning zijn dat je menstruatie uitblijft. En zwangerschapskwaaltjes lijken erg op ongikwaaltjes he. Maar des al nietemin hoop ik natuurlijk voor je dat je morgen positieve test hebt. Succes! Je kunt op internet kijken waar de koopzondagen zijn: http://www.koopzondagen.net/ Liefs Annemiek
Hoi Annemieke, Ik heb vorig jaar op 8 augustus mijn spiraaltje laten verwijderen. Met de pil ben ik al jaren geleden gestopt! Heb inmiddels ook een ukkie van bijna 2 jaar rond lopen, dus zullen wel geen verschijnselen van de uitwerking van de pil meer zijn! Ik denk dat ik maar eens rustig af moet wachten tot de testen van sensitest door de brievenbus vallen, al is het erg lastig. Heb net gezien dat er in de buurt de vesting open is, dus zullen we dan toch... hahahaha Nee, we gaan eerst met de kleine naar de dierentuin, hadden we hem beloofd!
Veel plezier in de Dierentuin vandaag dan Wellicht kun je je gedachten er dan even vanaf zetten. Liefs Annemiek
Hoi meiden, Nou, de dierentuin was weer super geweldig. Hij wilde "appies" kijken en leeuwen en tijgers. We hadden er mooi weer op. Qua cyclus zit ik gemiddeld op bijna 25 dagen (als ik de eerste keer na het verwijderen van het spiraaltje meereken) en anders op bijna 24 dagen. Pfff, ben haast geneigd om de drogist op de hoek te overvallen, hahahahaha! En ik probeer er wel zo min mogelijk mee bezig te zijn, want spanning kan er inderdaad voor zorgen dat de menstruatie uitblijft. Heb al een lekkere aspergesoep gemaakt en ga zo nog zelf een kaas uien broodje maken voor mijn mannetjes. Veel liefs.