wat te verwachten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alita, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben in afwachting van mijn miskraam en hoop dat het toch wel snel gebuerd maar nu ben ik een beetje bang voor wat er komen gaat?
    Ik zou nu 7 weken zwanger zijn ongeveer...ik heb al een dochter dus een bevalling heb ik meegemakt dus echt bang voor de pijn ben ik niet maar meer voor wat ik te zien krijg?
    Eigenlijk wil ik gewoon van andere dames graag weten hoe de miskraam was....:(

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb in december een miskraam gehad, het vruchtje was waarschijnlijk al gestopt bij 6 weken maar ik kwam er pas bij 12 weken bij de echo achter. Hoe het ging, niet zo als de vk mij had verteld, een geftig menstruatie met krampen. Meer een lichte bevalling:

De eerste dagen heb ik een menstruatie achtige bloeding gehad zonder pijn of krampen, ik dacht ook nog goh dit valt echt wel mee. De 5e dag kreeg ik 's middags rond 4 uur krampen en die werden steeds heftiger, rond 6 uur bedacht ik me pas dat dit wel erg veel op weeën leek. Rond 7 uur dacht ik, ik moet even naar de wc, op het moment dat ik opstond voelde ik iets naar buiten komen en het zelfde moment was mijn broek kletsnat. Een plasje vruchtwater dus, daarna werden de krampen / weeën heftiger en ben ik op de wc het vruchtje verloren. Ik kon er echt niet iets in herkennen, het zag er niet echt lekker uit en erg bloederig dus heb ook niet echt goed gekeken. Dat kan ook komen door dat het al 6 weken levenloos in mijn baarmoeder zat en al verschropeld was. Toen dat er uit was heb ik nog een uurtje of zo afnemende krampen gehad. De dag er na een echo laten maken en op een klein stukje na was alles weg en omdat ik nog redelijk heftig vloeide ging de vk er van uit dat dat stukje ook nog wel uit zich zelf weg zou gaan. Een paar dagen later ben ik dat inderdaad als nog verloren.
    Daarna heb ik nog een week of 2 een menstruatie achtige bloeding gehad die geleidelijk af nam.
    7 weken na de miskraam kwam mijn menstruatie weer op gang.

Heel veel sterkte de komende tijd, als je het niet vertrouwd je vk bellen of als je vragen hebt.

3. Alita

Alita Niet meer actief

bedankt voor je reactie meid...

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad met 5,3 weken.......
    Ik had op een donderdag al een beetje rozige afscheiding en dacht gelijk al dat het niet goed zat.
    Op vrijdagochtend kreeg ik lichte krampjes net zoals bij m'n menstruatie, in de avond kreeg ik meer bloedverlies maar alleen op de wc als ik moest plassen. In m'n maandverband voel het mee, net zoals menstruatie. Werd 's avonds wel een beetje misselijk van de krampjes maar nog niet heel erg. Zaterdagochtend werd ik wakker van behoorlijke kramp en dat hield een uur aan en dan om de 5 minuten een minuut lang kramp.......... en daarna werd de kramp minder en op maandag was de kramp helemaal over. Ik heb tot vrijdag gevloeid, een week dus bij elkaar.

Misschien dat het bij jou anders is want je leest zoveel verschillende verhalen hier....
    Nou meid sterkte de komende tijd

Liefs

5. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je veel sterkte wensen Cindy! Vind het echt rot voor je.

6. Alita

Alita Niet meer actief

dank je firlonnien!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb nu wat last van krampjes en kramp in mijn benen maar nu heb ik dat wel al regelmatig gehad tijdens de zwschap dus of het een begin is?

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hoi Cindy,

Het kan idd het begin zijn. Bij mij begon het met ongikrampen alleen ietsje erger en daarna steken achter mijn schaambeen. Toen begon ook het bloedverlies, eerst alleen met afvegen en 's nachts erger. Maar ik heb gelukkig niet erg gevloeid, mijn ongi is echt veeeel erger.

Sterkte en knuf, meis.

Liefs
    Wendy

9. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    schattie...ik vind dat zo erg voor je...
    Ik had een miskraam in oktober, maar ik was niet zo ver als 7 weken, dus ja dan kan je het waarschijnlijk niet vergelijken.
    Bij mij begon het als een beetje bloedverlies, en dan stilletjes aan steeds meer en heel veel krampen, als een superpijnlijke menstruatiepijn...en toen kwam alles eruit, 3 dagen lang was ik er helemaal kapot van.
    Ik wens je veel sterkte toe..x

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    O ja, ik ben overigens nooit echt stolsels verloren en ook geen vruchtje gevonden.

11. Alita

Alita Niet meer actief

nee wendy? hmm ja kijk ik heb al een bevalling meegemaakt dus bang voor de pijn ben ik niet maar meer voor wat je gaat zien....

Ik ben benieuwd ergens hoop ik dat het nu is begonnen dat kunnen we het afsluiteb want ik voel me gewoon zwanger...en ik wil geen curettage....

@Yasmine lief van je meid....

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kan ik me wel voorstellen en misschien ben ik een van de "gelukkigen" die niets gezien/gevonden heeft en de pijn viel mij echt reuze mee. Ik hoop dat het snel op gang komt en je van je zwangerschapskwaaltjes af bent, dan kan je het idd gaan verwerken. Krijg je nog wel een controle echo wanneer je een spontane miskraam krijgt?

Nogmaals sterkte en knuf!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Nou hier was het vals alarm, ik heb dus gewoon de krampen alsof mijn bm groeit?
    Vreemd.....ja ik krijg nu maandag weer een echo....voel ook echt niks aankomen nog....

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte meid

15. Alita

Alita Niet meer actief

dank je jij ook.....

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje meid, da's balen. Ik bedoel, als het dan toch over is, laat het dan maar gebeuren toch? Ik hoop dat het dit weekend toch nog doorzet. Sterkte maandag!

Liefs
    Wendy

17. Alita

Alita Niet meer actief

pff nou nog niks!!!
    Voel me wel niet zo lekker mischien toch een begin?

Ik wil verder nu! Maar kijken wat er maandag nog uitkomt en dan maar verder kijken wat we kunnen doen. Die curetage van dinsdag wil ik nog niet maar ja te lang duren moet het ook niet nu want ik ben wel nog gewoon misselijk en van alles en dat vindt ik dus echt klote!!!

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte Cindy (had ik ook al op je andere topic gezegd). Ik vond de pijn bij de miskramen meevallen, zeker vergeleken bij een bevalling. En ik las jouw angst over wat je gaat zien, maar ik heb zelf geen vruchtje gezien, bij geen van de 4 miskramen. Wel veel bloed en wat stolsels. Ik vond de lichamelijke pijn ook niets vergeleken met de emotionele pijn. En ik had de lichamelijke pijn (het slap voelen, pijn in je buik, de ellendigheid) ook nodig om het emotioneel te verwerken.

Ik hoop voor je dat het snel op gang komt, nogmaals veel sterkte.

19. Alita

Alita Niet meer actief

@L78 hoever was jij dan?
    Hier is het volgens mij begonnen, heb ongikrampen en verlies bruin/rood bloed eindelijk heb het nu wel gehad met me *** voelen!!! Kunnen we straks verder en ik ben blij dat mijn lichaam het zelf oplost...ach en de angst is steeds minder het moet gewoon.....dit is wat er moet gebeuren en ook voor de verwerking zeker niet slecht denk ik....zo ben ik overtuigd dat het echt niet goed zat want je blijft erges hopen dat ze niet goed gekeken hebben en als je dan een curetage doet blijf je twijfelen en ook is opeens je kindje weg....

Ik laat het om me af komen en we slaan ons erdoorheen en zijn blij met onze beeldschone dochter die wel al hebben!!! En er komt vast en zeker een kindje bij, daar ben ik van overtuigd..

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Sterkte.....

Deel Deze Pagina