een dag ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dagmar1974, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag meiden,

het volgende... ik had afgelopen vrijdag mijn NOD dag.. die dag erna begon er bruine afscheiding te komen.. dit bleef doorgaan tot gisternacht en toen is de ongesteldheid doorgezet.. en nu 1 dag later is het al voorbij!>!?! 1 dag ongi? nu alleen heeeel af en toe een beetje bruine afscheiding... dat kan toch niet?
    tijdens mijn pilgebruik was ik het altijd 4 a 5 dagen...
    vorige maand was ik het ook wel 3 a 4 dagen ofzo....

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan door het ontpillen komen,maar je kan dit soort vragen plaatsen bij het onderwerp 'zwanger worden"

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    verplaatst

4. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Hoi

Ik hen altijd zo'n korte ongi als jij beschrijft, 1 dag bruin, 1,5 dag rood en 1 dag bruin. Tijdens pilgebruik was mijn periode ook langer! Sommige mensen hebben een korte periode. In jouw geval kan het heel goed van het ontpillen zijn... :cry:

heel veel succes!

5. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hmmmmm dat klinkt niet echt positief? of hoef ik me daarom geen zorgen te maken?

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik was ook altijd maar 1 of 2 dagen ongi.
    met uitzondering 3

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Nee joh, geen zorgen.. vrouwenlichaam is gewoon heel gek.. De kans is wel dat je morgen gewoon weer bloedverlies hebt.. Maar ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken

Succes met zwanger worden.

Groetjes Lotte

8. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Op zich niet negatief, bij mij duurde het ontpillen 1 maandje en ik was er vanaf, dat kan dus echt heel snel gaan hoor! Of je hebt net als ik een natuurlijk korte ongi (is ook niet erg :) )

Of je had een innestelbloeding, maar dat komt niet zo vaak voor, als je twijfelt kun je er altijd een testje tegenaan gooien, weet je zeker of je ongi was of niet

groetjes!

Deel Deze Pagina