Vorig jaar oktober ben ik niet ongesteld geweest. Ik dacht dat het te maken had met stress e.d. Maar als ik nu zo terug kijk, ik herinner me namelijk dat er iets hards eruit kwam tijdens mijn menstruatie in september. Het was iets ovaal leek het wel, beetje een cocon achtig iets. Nu ben ik onwijs gaan twijfelen, was dat misschien een miskraam? Ik heb er nooit bij stil gestaan maar ik las gisteren iets en toen schoot het in 1 keer binnen. Want de volgende maand,oktober dus, werd ik ook niet ongesteld. Pas na 68 dagen werd ik weer ongesteld.
Was je daarvoor altijd regelmatig ongesteld? Als je 1 of 2 maanden niet ongi werd en toen die "cocon" verloor zou dit heel goed een miskraam kunnen zijn geweest. Had je extra veel krampen erbij? Anders zou het nog een bloedprop kunnen zijn geweest ofzo. Hoe groot was deze cocon ongeveer?
@ Sanne, Het was in ieder geval geen bloedprop want ik heb dat namelijk wel vaker. Dit was ook beduidend harder en het zag er ook heel anders uit, net een cocon. Ik heb altijd veel pijn wanneer ik menstrueer dus ik zou het echt niet weten of ik nu pijn had door mijn menstruatie of pijn door een mogelijke miskraam.