...een beetje dom...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Ik hoor het eigenlijk nooit! Mijn meisje heeft echt een meisjes-gezicht. Ik kleed haar nu ook gewoon in een stoere spijkerbroek met daarboven een donkerblauw shirt (is wel een meisje-shirt, met vlinders) en dan nog zeggen ze allemaal "ze" over haar! Tis gewoon echt een meisje!

Maar als ik dan met mijn nichtje erbij loop, dan zeggen ze (vorige keer bij het lunchen) ach, een jongetje en een meisje en bij het jongetje wees die vrouw naar mijn nichtje.......terwijl ik toch wel vind dat mijn nichtje ook duidelijk een meisje is, maar voor anderen misschien net iets minder ofzo!!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties draagt altijd stoere spijkerbroekjes, blauwe leren slofjes in stoer model, haar in een kuif en dan nog wordt mij ook weleens gevraagd wat zijn geslacht is...en dat terwijl hij echt een vent is, al vanaf zijn geboorte zie je het aan zijn gezicht.

afgelopen winter had hij een blauw mutsje met zijn naam erop, en toen vroegen mensen het ook. heeeeeel dom!!

3. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    was laatst in het ziekenhuis (voor mezelf) en me dochtertje was mee, en daar hadden we het ook hoor...ze had een roze broekje aan en een knal roze shirtje aan...Is het een jongentje of een meisje??
    Die vrouw zei ook ja tegenwoordig kan roze ook voor een jongetje....
    Tja....ik zou toch niet zo snel een jongetje helemaal in het roze doen...op haar shirtje stond ook nog haar naam, maar die had ze denk ik niet gezien sommige mensen...

Deel Deze Pagina