Een beetje een wild idee ...

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Nou daar heb je wel een goed punt. Daar moet ik nog even over nadenken. Ik zat sowieso te denken om de afspraken iets langer dan gebruikelijk te houden (volgens mij is het vaak maar een minuut of drie, maar ik vind zelf een minuut of 6/7 geschikte) en ook het aantal mensen niet altijd hoog te doen, maar meer iets van 10 tot 12.
    Heb je nog goeie ideeën?

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Heel eerlijk, ik zou als vrouw zijnde dus nooit naar een speeddate gaan bij een vreemde in huis, wie weet waar je in terecht komt en wat je tegenkomt. Je kunt daar wel komen dat er geen speeddate is maar dat je op wordt gewacht door mensen, ik zal wel teveel enge films kijken, maar echt niet dat ik zoiets zou doen, in een cafe of een openbare gelegenheid midden in de stad ofzo zou ik het overwegen (mocht ik op zoek zijn) maar bij iemand thuis of in een zaaltje ergens joost mag weten waar, zou voor mij onveilig voelen.

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Absoluut niet van huis uit. Je weet niet wat je in huis haalt

4. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik ben zelf heel lang vrijgezel geweest, maar no way dat ik naar zo'n speeddates zou gaan. Vrienden van mij wisten ook dat ze niet voor koppelaar moesten gaan spelen, dat kon ik echt niet waarderen. Maar dat ben ik, en ik weet dat er veel mensen wel open staan voor bemiddeling.

Ikzelf geloof niet echt in liefde op het eerste gezicht. Of mensen goed bij elkaar passen kun je denk ik ook niet zien op een speeddate. Misschien is een vrijgezellenclub iets en dan uitjes organiseren? Dan kunnen mensen elkaar op een losse manier leren kennen.

5. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Dit inderdaad. Die mensen komen niet voor TS of een persoonlijke aanpak, maar voor de andere deelnemers.

Ik denk dat je een (te) deaal beeld hebt van hoe zo'n avond eruit ziet. Ik heb dit zelf jaren geleden eens gedaan met een vriendin en de mannen die er kwamen waren allemaal de wanhoop nabij óf ze waren uit op seks. Ik zou dit niet graag in mijn eigen huis faciliteren. Persoonlijk zou ik dit ook geen activiteit vinden om in het bijzijn van (slapende) kinderen te laten plaatsvinden. Niet omdat er wat mis is met daten, wel omdat je er bepaalde types mee aantrekt en ik het niet zou vertrouwen.

Ik zou trouwens ook niet graag gaan speeddaten in een huis van iemand. Het zou me geen veilig gevoel geven. Zoiets doe je (in mijn ogen) liever ergens openbaar.

Waar ligt jouw passie nu exact? Als ik je verhaal lees dan vind je het leuk om mensen te matchen. Bij een speeddate avond zul je die rol niet gaan krijgen. Tenzij je natuurlijk tientallen aanmeldingen per avond krijgt en zelf mensen kunt selecteren waarvan je verwacht dat ze bij elkaar passen. Zou een datingbureau waar jij mensen uit je bestand matcht niet beter bij jou passen?

Deel Deze Pagina