Hi meiden, Kunnen voorweeen ook als rugweeen komen? Sinds gisteravond ben ik zwaar beroerd. Geen koorts, maar wel overgeven en rillerig. Hele nacht niet geslapen en uiteindelijk ook een paar keer zware harde buiken gwhad en rugweeen. Ik ben bijna 37 weken dus de kleine mag wat mij betreft zeker nog wel even in mijn buik blijven groeien... Zal ik straks het ziekenhuis bellen? Het is jammer dat ik geen verloskundige heb die aan huis komt want ik ben me een potje beroerd. Boef is duidelijk aanwezig in de buik.... Van de ene kant wil ik wel bellen, van de andere kant ben ik dan bang dat ik erheen moet en dat zie ik nu eigenlijk ook niet zitten met nog een dreumes (die ook ziekjes is).... Kunnen die rugweeen gewoon voorweeen zijn ipv echte weeen??
Ik heb dat vorige week gehad. Enorme rugpijn en overgeven, later ook veel diaree, bij mij bleek het een virusje te zijn. Als het het niet vertrouwd, gewoon even bellen..
Hey, ik heb ze zelf ook als voorweeen .. Maar dan zonder je andere klachten . Ja harde buiken dan wel. Bij de eerst alleen rugweeen gehad dus zal nu ook wel weer zo zijn en dan denk ik dat jij straks ook de echte weeen in je rug krijgt. Die zijn helaas niet weg te puffen maar we komen er vast en zeker doorheen. Nu maar lekker rustig aan doen en je kunt vk natuurlijk even inlichten sterkte!
Pff, ja is waarschijnlijk gewoon een buikgriep. Alles in mijn lichaam doet ook pijn. Harde buiken kunnen ook komen door de hele tijd het overgeven. Uitzieken onder de deken dus.
Ik heb wel voorweeen in m'n rug gehad. Echter de echte weeen waren buikweeen. Maar, kan dus inderdaad wel!
In het ziekenhuis vonden ze t niet zo spannend iig.. Ik gaf aan dat ik sinds gisteravond niks qua eten of drinken had binnen gehouden en het enige advies was probeer per half uur een theelepel water te drinken... Blijkbaar heb je dus zo weinig vocht nodig als zwangere?
Hmmm ik werd vannacht zwaar misselijk wakker en vanmorgen weer. Eerst heel warm vanmorgen koud. Ik had deze week ook enorm veel pijn in mijn rug. Misschien toch een virus? Ik heb dan geen harde buiken en weet eerlijk gezegd nog niet wat rug weeën zijn. Ik ging ervan uit dat ik gewoon vreselijk veel rugpijn had. Door in een rechte stoel te zitten werd dit minder.
Ja ik heb echt een buikgriep, daardoor dus ook last van harde buiken (van de positie waarin je overgeeft plus druk erop). Ik heb rugweeen de vorige keer ook gehad dus weet, helaas, hoe ze voelen, maar dit was wel de vrij milde variant ervan. Ik kan ze wel een beetje soort van wegpuffen... Ik heb nu ook 39,5 graden koorts en idd het ene moment ijskoud, het andere moment bloedheet!
Balen meis, heel erg veel beterschap. Van het weekend maar rustig aan doen, misschien een paracetamol nemen en veel uitrusten! 39,5 is best hoog!!! Ik moe(s)t dan de VK bellen. Hier gelukkig nog geen verhoging maar doe het vandaag wel rustig aan. Ben bang dat buikgriep weer heerst. Hier dus ook die rillingen, rug en misselijkheid. Alleen bij mij blijft de misselijkheid zitten wat super irritant is. Ik heb het gevoel laat maar komen, dan is het eruit maar nope. Drink nu beetjes water en mijn maag reageer daar direct op.
Ja gelukkig nu al 39.1, maar pff wat voel ik me nog steeds beroerd. Kan geen positie vinden om in te slapen omdat gewoon alles pijn doet (qua gewrichten!). Echt een lelijke buikgriep dus. Heb al wat theelepeltjes water binnen kunnen houden maar heb echt steeds het gevoel alsof het klaarstaat om er weer uit te komen. Even kijken hoe het verder gaat anders bel ik straks gewoon zh! Ben verdorie morgen 37 weken dus ik ben gewoon al redelijk ver. Heb geen zin dat mijn kindje hieronder lijdt.