Ipad kenner mbt foto's gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hoi,
    Ik ben voor mijn zoon mappen aan het maken op de ipad bij de foto's om woorden te leren. Bijvoorbeeld een groep voertuigen met allemaal foto's van voertuigen ;)
    Het lukt hem om ze zelf te bekijken en te scrollen naar de andere foto's maar vaak scrolt hij ook verkeerd waardoor de foto's weg zijn en weer in het klein te zien zijn.
    Kan ik dat uitzetten? Zodat hij wel door de foto's kan scrollen maar niet eruit kan gaan?

Die knijpbewegingsingen en alles heb ik uitgezet maar bij foto's lukt het me niet

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Voor zover ik dat weet kunnje dat niet uitzetten

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oww jammer. Ach misschien is het een kwestie van enkele dagen oefenen. We leven in 2014 he, die kleintjes kunnen dat wel snel

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zulke foto's staan in zijn map voertuigen.
    Vond het best slim van mezelf :p

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nu nog een map maken van groenten en fruit en een algemeen vak over vanalles (de zee, bomen, bloemen, huis, bal,.....)

We bekijken ze samen en ik benoem alles en vraag hem waar de wielen ofzo zijn. Hij vind dat heel leuk en wil zelf scrollen maar dit vraagt om nog wat oefening :)

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Je hebt ook gewoon apps met dat idee. Leer woorden bijvoorbeeld.

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee! Hoe zet je die knijpfunctie uit? Daar gaat het met dochter nogal eens mis..

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja dat is hier dus ook het probleem. Dat gaat bij de foto's denk ik dus niet. Oefenen :)

Deel Deze Pagina