Was voor het laatst 15 maart ongi en heb een cyclus van 32 dagen, ik zou dus 16 april ongi moeten worden. Ik had 5 april een lichte bloeding (1 maandverband in totaal voor 3 dagen lang, dus t/m 7 april). En alleen bij het afvegen kon ik bloed zien. 8 april werd die bloeding diepbruin tot zwart. Daarna is het overgegaan naar slijm (net als eisprong slijm zeg maar). En sinds 5 april hele hevige krampen,kon wel janken en dit is nog steeds niet over gegaan (wel wat minder). 10 april verloor ik slijm met een bloeddraad erin. Daarna werd slijm rozig. Verder erg moe, last van lage rugpijn, liezen ene keer behoefte aan slaap en andere keer slapeloze nachten (ik bleef zelfs tot 3 uur wakker en werd weer 6 uur wakker) En ik heb erg branderige ogen al een paar dagen maar geen pijnlijke borsten (wat ik normaal wel heb als ik ongi moet worden) ben nu 2 dagen overtijd. Testen geven negatief aan.
kruidvat testen (2 keer) en voor de rest van die dipstick (heb op internet gelezen dat die niet betrouwbaar zijn).