Hoi meiden, Vorige week donderdag om 12:30 mijn pregnyl gezet.. Ik wilde nu wel eens weten hoe dat verloop ging, dus ben vanaf vrijdag gaan testen, van vrijdag tot vanmorgen was er geen verschil te zien, naar mijn idee werden ze niet bepaald lichter. Zondag bij sensitest de casettes besteld omdat ik dacht dat die gelijk waren aan de kruidvat, deze heb ik net gedaan en daar is het streepje bijna niet meer te zien. Kan ik het beter bij de kv houden of is deze test betrouwbaar en zou het kunnen dat de pregnyl bijna uit mijn lichaam is?
Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Ik had twee flesjes poeder en 1 water en dat zou pas na 14 dagen uit het lichaam zijn
Beter bij kruidvat houden. De testen van sensitest zijn dacht ik dezelfde als die van de Etos. Zwanger&kids heeft dezelfde als kruidvat/trekpleister.
OW, en juist omdat kv zo ontzettend gevoelig is zullen die dus juist langer een streepje geven. Zo weet ik dat er iemand hier is die vorige week ook lichte maar duidelijk zichtbare streepjes had op de kv die had in het bloed een hcg waarde van 6. Zo gevoelig zijn ze dus.
5000 IE .. Dus als het goed is moet het wel bijna uit mijn lichaam zijn. Maar dat de testen zo van elkaar zouden verschillen wist ik niet
Dan heb ik daar een foutje in gemaakt 😂.. Dan hou ik t nog evej bij t kruidvat. Bedankt voor je bericht
2 poedertjes in 1 watertje is 10 000 EH toch? Dat kan goed 14 dagen in je lichaam zitten. Bij mij bleef 5000 al 12-13 dagen in mijn lichaam helaas, maar het verschilt natuurlijk bij iedereen! En je houdt het idd best bij de kruidvattesten, die zijn prima! Succes gewenst!