Een beetje in de war

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kimmetjuh90, 19 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames,
    Ik ben een beetje in de war.. gisteren had ik nogal wat roze slijm op mn wc papiertje na afvegen, en dat begon 5.dagen voor NOD, eerst 1 veegje, toen werd het een klein beetje bruinig slijm, toen heb ik net een vinger van binnen gecheckt of er bloed zat, 1 avond had ik rozig slijm onder me nagel vandaan, en de avond erna licht roze slijm maar echt minimaal.
    Gister avond dus met afvegen weer roze slijm, en tot nu toe nog niets.. Ik heb gisteren (2 dagen voor NOD) een early action test gedaan en die was negatief. Nu wil ik morgen op NOD weer gaan testen (is dan 14 dagen na inseminatie).. kan je tot 2dagen voor je NOD innestelbloed hebben? Of is dit gewoon alvast een beginnende menstruatie? Bedankt alvast!

PS ik heb Kunstmatige Inseminatie gehad, in natuurlijke cyclus zonder medicatie.

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    ik vermoed een beginnende menstruatie aangezien je dit al een aantal dagen hebt. Hopelijk krijg je alsnog een positieve test. Mag ik vragen waarom je met je vinger checkt?

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb dit nog nooit gehad, ben heel onzeker ook, en ik wilde gewoon weten of er bloed zat.. weet ook niet precies waarom, misschien om voor mezelf t makkelijker te accepteren, dat het wellicht weer niet gelukt is? Weet het niet zo goed en voel me ook best wel stom..
    Tot nog toe verder geen slijm of iets tegen gekomen...

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Het is heel normaal om onzeker te zijn hoor. Dat is niks geks en helemaal niet in een traject, daar komen veel zenuwen bij kijken en elke meer weer de teleurstelling. Ik denk alleen dat door constant te checken je het bloeden erger maakt. Alles daar beneden is goed doorbloed vooral als blijkt dat je zwanger bent.
    En je hoeft je niet dom te voelen, dat was niet mijn bedoeling.

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee dat begrijp Ik, ik besef het nu ook zelf dat ij t erger kan maken daardoor.. Heb t ook niet meer gedaan, in het vervolg ook niet meer doen haha :) een wijze les in ieder geval. Hoop gewoon zo dat het raak is....

wish01 vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Net getest en zoals ik al verwachtte is ie negatief. Echt witter dan wit, nog geen tekenen van mn menstruatie, maar dat zal vanzelf wel komen vandaag denk Ik..

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    En als mn menstruatie weg blijft test ik over 2 dagen weer

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017