een beetje in shock.. maar toch echt zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rizzo, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Jeetje Rizzo, wat een situatie.
    Kom er nu maar eens achter wie de vader is?
    Weet je al hoe je dit aan gaat pakken?

2. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

pff ja .. ben echt dom geweest.. nee ik heb geen idee hoe ik dit ga aanpakken.. ik zit al vanaf vanochtend te denken over wat ik nou moet doen.. en ik baal enorm dat ik mezelf in zo een situatie heb gezet..ik weet het gewoon even niet..

3. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Gefeliciteerd! ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen!
    Er zal nog wel een moeilijk en verwarrende periode komen voor jou rondom het vaderschap. Maar het kindje dat in je groeit:GENIET ervan!!!Het is het dubbel en dwars waard!

4. Djingo

Djingo Niet meer actief

Nee, dat kan ik me voorstellen. Het is ook niet niks.
    Ongepland zwanger raken is al even omschakelen en dan ook nog niet weten wie de vader is. pfff, wat moeilijk.
    Ben je er wel blij mee?
    Sterkte ermee meis.

5. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel DTje...het gaat allemaal goed komen.. er gaat inderdaad een vervelende periode aan komen.. ik moet me daar maat vast op voorbereiden.. jeetje what a mess

6. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Ik denk dat niemand je een antwoord kan geven over wie de vader zal zijn. En je zal de komende tijd een hoop om iver na te hebben denk ik. Ik wil je toch feliciteren, en sterkte wensen met de beslissingen die je moet gaan nemen en ik hoop dat je er niet alleen voor staat en dat je iemand in je eigen omgeving hebt die je kan steunen! Succes meid

Groetjes yvon

7. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ben er wel blij mee gelukkig...en ik zal me kindje alle liefde geven die ik het kan geven.. ik baal alleen heel heel erg over het feit dat ik mezelf in deze situatie heb gezet...ik had natuurlijk iet de illusie dat er niks kon gebeuren nadat ik die map geslikt had..maar ik was er echt heel snel bij.. binnen 12 uur had ik hem geslikt.. ik baal hier enorm van... het was de bedoeling dat ik alleen zou praten met me ex.. maar dat werd al gauw iets meer..pfff en het ergste is... ik voelde er niet eens iets bij...leuk dit.. maar niet heus

8. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

En sjeetje wat een verhaal! Moet vast even slikken geweest zijn voor je! Ga je het je vriend vertellen? Sterkte meid in de komende tijd. Ik hoop voor je dat jullie er uit gaan komen.

9. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt.. ja ik zal het uiteindelijk moeten vertellen..elke situatie heeft een oplossing.. het is alleen niet altijd een leuke oplossing...ik weet het ook even niet...ik heb gelukkig "nog" geen kwaaltjes dus ik probeer nog een beetje alles op een rijtje te zetten voordat de welbekende misselijkheid toeslaat

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

het beste is om je huidige vriend zo snel mogelijk te vertellen wat er gebeurd is en ook je ex inlichten, lijkt me vreselijk moeilijk maar wel het beste

11. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb me ex al ingelicht..ik ben alleen nog moed aan het verzamelen om me huidige vriend te vertellen wat er gaande is

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Oké sorry dan heb ik daar overheen gelezen :)maar je weet toch ook dat als je de m.a.p geslikt hebt en je de dag erna weer onveilig sex hebt die dan niet weer werkt!
    Het maakt mij ook niet uit hoor,ben al lang blij dat ik niet in zo een situatie zit!! (zou me..sorry...ook nooit gebeuren;))

Sterkte en succes,wens je nog een fijne zwangerschap toe en Hopenlijk kun je straks als je eraan gewend bent een beetje genieten!;)

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ze zit vast te wachten op dit soort opmerkingen ja ;)
    Soms gebeuren er dingen in het leven die je niet zo gepland had, en zelf ook nooit verwacht had....
    Ze zegt toch al dat ze zelf ook wel weet dat het niet zo slim was? Snap dan niet zo goed dat mensen altijd nog ff met zoiets er achteraan moeten komen... ;)

14. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

ja i know.. die map was alleen voor het foutje met me ex.. ik heb daarna gewoon met me vriend seks gehad..dus dat is geen ramp..als het ex avontuurtje hier niet tussen zat.. was ik nu een van de gelukkigste.. maar helaas heb ik mezelf in een stomme situatie gezet

zeg nooit nooit.. had ook nooit gedacht dat ik in zo een situatie zou zitten.. maar wederom bedankt voor je geweldige reactie

15. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja precies...zit daar inderdaad niet op te wachten.. maar ja zulke mensen zijn er altijd.. probeer er iig zo normaal mogelijk op te reageren..

16. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ten eerste (ondanks alles) van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop ook dat je er snel van kan gaan genieten. Fijn om te lezen dat je ondanks alles er toch blij mee bent.

Ten tweede wil ik je veel sterkte wensen met het confronteren van je huidige vriend. Het zal niet makkelijk zijn maar eerlijkheid staat voorop lijkt me.

Ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt voor je/jullie.

Edit:
    Wilde nog even toevoegen dat we allemaal menselijk zijn en fouten kunnen maken. Dit praat het wellicht niet goed maar zoals gezegd, sommige dingen gebeuren nou eenmaal. Het gaat er denk ik nu meer om wat er daarna gaat gebeuren. Sterkte!

17. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Yunani..ja ik ben nog een beetje moed aan het verzamelen..dits echt moeilijk.. maar ja.. eigen schuld..helaas..maar in ieder geval bedankt

18. Djingo

Djingo Niet meer actief

Maar ben je vreemd gegaan dan Rizzo?
    Dan zal het nog moeilijker zijn....
    Hoe reageerde je ex?

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb je voor of na die tijd nog sex gehad met je huidige vriend? Stel dat je ervoor al je eisprong hebt gehad is het je huidige vriend.

Alleen wat ik niet snap, je gebruikte de nuvaring, die kon je deze maand niet betalen, maar ne bent met je huidige vriend half bezig met zwanger worden???

20. Rizzo

Rizzo Lid

7 sep 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

me ex die wilde praten...zei hij.. en ik dacht weet je het kan geen kwaad..we hebben nooit echt ruzie gehad ofzo en waren geen vijanden van elkaar. Maar van praten kwam iets heel anders.. het duurde niet eens lang.. en ik heb het ook gestopt.. maar toen was het al te laat.. tot me grote verbazing.. was echt 1 minuut werk!! ik heb hem toen een morning after pil laten halen en die heeft ie n paar uur later voor me gebracht.. heb het toen ook gelijk geslikt.. mijn vriend die weet natuuuurlijk van niks.. dus ja.. ik ben helaas vreemd gegaan.

ik heb het me ex verteld.. die schrok wel een beetje.. maar hij reageerde heel rustig.. hij zei dat ik goed moest nadenken over wat ik wilde doen.. hij zei dat mijn vriend waarschijnlijk meer kans heeft om de vader te zijn.. maar dat hij me steunt no matter what..

maar ja.. het liefst had ik niet in deze situatie gezeten.. maar daar is t nu te laat voor

Deel Deze Pagina