Oh God, ik heb pagina 2 nog niet gelezen maar vrees dat er een hoop gal op je gespoten zal worden! Dat soort dingen kun je beter achterwege laten om te vertellen dat je vreemd gegaan bent met je ex. Succes! Hoe denk je het aan te pakken? Ga je je huidige vriend informeren over je slippertje of niet? Ben je van plan het te houden, weet je wellicht al of de MAP schadelijk kan zijn voor de baby etc.. Sterkte
Nou ik heb ook niet altijd 30 euro op zak hoor, ik heb soms niet eens een tientje haha. Maar dat neemt niet weg dat ik geen eten voor mijn meisje en ons heb!
Eens. Je zal maar "misschien"vader worden. Sta je daar wel eens bij stil. Twee mannen die misschien wel of niet vader worden.
natuurlijk kun je een mening ook heus eens voor je houden, maar ik wordt ook weleens misselijk van reacties zoals; goh, wat vervelend voor je, bla, bla, bla..... hoezo vervelend voor JE??!! als je hersens hebt en je kunt lezen en schrijven, kun je ook nadenken voor je je aan een gevoel overgeeft. zoiets overkomt je niet, je sext niet per ongeluk met iemand. dat is een keus die je maakt. met regelmatig deze gevolgen, want ik zie dit soort berichten meer dan eens de revue passeren. er zijn hier veel mensen die meelezen, die niet in deze situatie zitten en ik hoop dat, al is het er maar één, die mensen eerst nadenken voordat ze er ook zo'n zooitje van maken. voor ts is dit inderdaad te laat en zal ze met de gevolgen moeten leven. daarom is dit ook niet zozeer voor haar bedoelt.
Maar het IS toch ook heel erg vervelend? Voor iedereen die betrokken is bij deze situatie en dus ook voor haarzelf. Dat zij zichzelf in deze nare situatie heeft gebracht lijkt mij meer dan logisch en ik neem aan dat ze zelf ook wel snapt dat dat soort handelen geen schoonheidsprijs verdiend. Natuurlijk snap ik wat je bedoelt, en je geeft het in je laatste zin zelf ook al aan. Wat ik wel storend vind is om dan met z'n alle tot in den treure te herhalen hoe dom het wel niet is. Wat heeft zij daar aan? Wat kan zij ermee? Helpt dat de situatie nu op dit moment? Nee. Ik denk dat zij haar lesje wel geleerd heeft en dat het niet aan een ander is haar te vertellen wat ze had MOETEN doen terwijl het kwaad al geschied is. Sommige mensen denken dat een forum een vrijbrief is om elkaar uitgebreid te beledigen. Ik denk dat het vooral belangrijk is bij jezelf na te gaan wat je er in sommige gevallen mee bereikt altijd te pas en te onpas je mening te moeten geven. Dit geldt niet alleen voor dit topic en is al helemaal niet persoonlijk aan jou gericht hoor Lies
wat ik al helemaal niet snap, als je weet dat je op 20 augustus je eisprong moest hebben, wist je toch heel goed dat je zwanger kon worden??? en toch had je onbeschermd seks ? Dat je geen geld had voor navuring, kan ik inkomen ...maar misschien eens gedacht aan een condoom? Ik hoop voor jou dat je er uit mag komen van wie je nu zwanger bent
als jij de map hebt geslikt na het foutje met je ex dan is de kans toch eigenlijk vrij groot dat dit kindje van je huidige vriend is of zie ik dat verkeerd.ik heb geen ervaring gelukkig met dit. en ik hoop voor je dat jullie er uit komen en dat alles goed komt. en natuurlijk proficiat en geniet er van want het is zo bijzonder. en ja de opmerkingen die je hier krijgt kun je ook wel een beetje verwachten na je verhaal. succes
maar na alles en nog, heeft mijn gyne altijd gezegd dat je het meeste kans hebt op een zwangerschap wanneer je seks hebt net voor je eisprong? dus, toen je seks had de 20ste. was dat toen met je ex of je huidige vriend? Aangezien je ei de 20ste was, was de map van de 21ste niet echt meer nodig vrees ik ... veel succes nog
Hoe zeg je dat ? Ik word misschien papa of misschien wel niet ? Wat erg... ALS jullie bij elkaar blijven , eerst het accepteren dat je vriendin vreemd gegaan is en dan dat er misschien wel een kindje in haar buik groeit dat helemaal niet van jou is.... Lijkt me verschrikkelijk en zeer relatie verwoestend.... Ik hoop echt dat het allemaal goed komt , maar even realistisch bekeken he ... wat denk je nu zelf ?
Is een abortus nog een optie voor je? Een map is in mijn ogen hetzelfde zeker nu je nog vrij pril zwanger bent. Ik zou dit zelf al op dag 1 na het vreemdgaan opbiechten. Ik kan slecht liegen. Een relatie zou toch gebaseerd moeten zijn op vertrouwen en eerlijkheid. Wees eerlijk tegen je vriend, wat je hier verteld geeft geen reden om aan hem te twijfelen. Hij wil al een kind van je en als misschien vader heeft hij hierin toch ook zeggenschap.
Rizzo, wat onwijze rotsituatie zit je in! En dat is nog zachtjes uitgedrukt! Ik heb niet alles gelezen van dit onderwerp, maar hoe sta je er zelf in? Wat ga je doen?
Ja joh, lekker makkelijk... Gewoon abortus en dan 'gewoon' verder met je leven alsof er niks gebeurd is Feit is, dat wat de keuze van TS ook zal zijn, ze kan gewoon niet meer terug naar hoe het was. Wat de keuze ook zal zijn, ze zal dit voor de rest van haar leven met zich meedragen. En ondanks de vervelende situatie proef ik nou niet echt uit haar berichtjes dat ze abortus overweegt en dan kunnen dit soort opmerkingen erg kwetsend zijn.
Idd, goed gezegd! Abortus, wie zegt zoiets! Sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijke opmerking...
Nou, ik bedoel dus: ts heeft het vooral over zichzelf maar ik verplaats me eens in de 2 mannen in haar leven. Als je hoort dat je (ex) vriendin zwanger is maar ze weet niet van wie. Dat lijkt me voor de mannen ook ontzettens moeilijk zeg maar. Ik zou niet weten hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ts ik vind je aktie echt dom, sorry dat ik het toch zeg. Door zo slordig met sex en mannen en anti-conceptie om te gaan heb je jezelf en 3 anderen behoorlijk in moeilijkheden gebracht.
Ja maar dat weet ze zelf ook wel. Het is ontzettend stom geweest, maar feit blijft dat de situatie is zoals hij nu. Het heeft geen zin om te roepen dat het stom is e.d. daar heeft ts niks meer aan. Ik weet ook niet hoe ts geholpen kan worden, maar moet je kijken hoe men al reageert op haar op een internetforum...laat staan IRL. Ik kan me voorstellen dat IRL de drempel nog vele malen hoger ligt om er überhaupt met iemand over te praten. En tja, je moet je verhaal toch ergens kwijt in dergelijke situaties...
Ik vraag of het een optie is. Ik zeg niet dat ze een kliniek moet bellen. Ik vind een map al een grote stap, maar het geeft naar mijn inziens wel aan dat ze van der ex geen kind wil. Wat ze ook kiest gewoon verder leven zit er nu even niet in. Ik wens je veel wijsheid toe.