een beetje in shock.. maar toch echt zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rizzo, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey meis wilde je even ondanks deze k*t situatie feliciteren met
    Je zwangerschap !
    Je zal zal t wel even moeilijk hebben nu , misschien heb je je zelf wel
    In deze situatie gebracht maar toch .. Zoiets gun ik niemand.
    Ach, en qua reacties .. Ik zit nu al een tijdje op dit forum
    En heb geleerd dat je idd beter niet dit soort dingen kan posten want dan zouden er nog wel eens van die rot reacties kunnen komen.. Erg jammer maarja.

Suc6 meis!

2. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Is de kans niet veel groter dat het van je huidige vriend is? Na de sex met je ex heb je de map geslikt, maar na de sex met je vriend niet. Helaas kun je niks anders meer doen dan afwachten. Groots dat je vriend kalm reageerde in eerste instantie. Hoe is het nu? Denk je dat je vriend het zal accepteren, ook al blijkt het uiteindelijk van je ex te zijn?

Uiteindelijk is een leven een leven en een kindje is zo'n groot kado, daar kan je alleen maar blij mee zijn!

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Rizzo, ik heb alles gelezen en ben benieuwd hoe het nu met jou en de situatie gaat.

Xxx joyce

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48

Hahaha en aan de begin post te lezen kan ze dat goed gebruiken... Jammer dat niemand haar dat eerder toegewenst heeft haha.

Ik hoop nog steeds op een mannenpil voordat mn zoon de sexleeftijd bereikt heeft.

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi Rizzo,

Een split seconde heeft de rest van je leven bepaald. Er is geen weg terug. Ook al zou je ervoor kiezen de zwangerschap af te breken, dan nog zul je daar de rest van je leven aan vast zitten.

Tja, je hebt een flinke fout gemaakt. En ''the heat of the moment'' kan verradelijk zijn. Maar nu zul je je verantwoordelijkheid moeten gaan nemen. En dat ga je denk ik ook doen.

Iedereen heeft recht op een eigen mening en het recht om die op een openbaar forum te ventileren.

Maar je hebt om advies gevraagd: ik zou je willen adviseren om je te laten verwijzen naar een relatietherapeut. Die zou jou en je vriend kunnen helpen om de moeilijk beslissingen te maken: wil hij samen blijven? Wil jij samen blijven of toch naar je ex? Willen jullie het kind houden? Samen opvoeden? Wordt je alleenstaande moeder? Nou, ga zo maar door.

Je hebt een harde les geleerd. Belangrijkste is: laat je kind er niet de dupe van worden. Maar dat zul je zelf ook wel bedacht hebben.

Succes!! Blijf in je wijze geest en maak geen overhaaste emotionele beslissingen!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina