Hallo allemaal, Maar mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje we zijn nu al vanaf juni ermee bezig maar nog steeds geen resultaat. Maar ik ben opeens al een dikke week overtijd! Ik heb veel last van buikkrampen( soms lijken t Wel ongesteldheids krampen) last van rugpijn, me soms misselijk voelen en mijn buik voelt echt opgeblazen, mijn borsten voelen ook heel gevoelig aan. Zou t nu eindelijk raak zijn?? Heeft iemand van jullie dit ook gehad en bleek toen zwanger te zijn? We wilden niet direct al een test doen we zijn al zo vaak teleurgesteld geworden dat we nu wel eens een tijdje wilden wachten met testen! Maar ik hoop dat k een positieve test nu eens krijg! En jullie me verder kunnen helpen!! Bedankt alvast allemaal en jullie ook veel succes!!!
toch maar testen! ik voelde afgelopen week ook van alles maar nu op tijd ongesteld, dus alleen test kan uitwijzen, zou het maar snel testen!
Ik zou gewoon testen... Is hij negatief, dan afwachten maar... Maar puntje bij paaltje zit je nog zeer ruim binnen het jaar proberen, volgens mij nu een maandje of 7? Wees geduldig, ookal weet ik als geen ander dat dat lastig is. Ik duim voor je in ieder geval! (hier vanaf juni 2009 al bezig namelijk)
K heb mijn vriend net gebeld haha hij heeft net nog een gehaald na zijn werk dus ik ben benieuwd vanavond!
@cybell ja 7 maanden! Ik weet dat k geduld moet hebben maar dat lukt helaas niet altijd! Jij ook nog succes! Ik duim voor je!
Hier draaien de duimen overuren!! Laat je even weten wat de uitslag was? Ik had ook getest na een week overtijd en was dikke knaltest. Dus het is helemaal niet te vroeg!
Ik laat het jullie weten wat de test zegt! Ik moet nog even wachten op mijn vriend dus moet nog even volhouden!
hoi ik zit in precies hetzelfde schuitje. ik en mijn vriend zijn ook al vanaf juni bezig voor ons eerste kindje. ik mag morgen testen maar heb dezelfde sympthonen als jouw. dus laten we het hopen. succes