Grrr.. ik voel niets!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eliz30, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ok ladies,

Hier komt even een stukje negativiteit. U bent gewaarschuwd. ;)
    Ik merk namelijk dat gebeurt waar ik zo bang voor was.

Ik heb me al maanden niet meer echt druk kunnen maken om mijn cyclus, kwaaltjes en het afwachten tot de nod. Op een gegeven moment raak je gewend aan dat er toch niets komt. Bovendien had mijn lichaam een heel vast patroon. Vaak kreeg ik een week voor mijn nod al hele pijnlijke borsten en wat bruinige afscheiding. Dan vervolgens rugpijn en wist ik het zeker: einde oefening.
    Dit is de eerste ronde die we hebben sinds de HSG en door het positieve gesprek met de gyn was ik weer helemaal in the mood. Ik heb er zin in, mijn lief ook en dus hup goed ons best gedaan. En waar ik normaal nergens op let, let ik nu overal op. Maar de grap is, er is niets om op te letten! Ik voel namelijk niets.. Niks, noppes, nada!
    Ik zou zo graag eens vanalles willen voelen en weer het idee hebben dat we echt een kans maken.

Nu nog afwachten tot zondag/maandag en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Ik hoop dat ik het volgende maand weer wat beter los kan laten..

Zo.. dat lucht op! :D

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
  3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je zou er een punthoofd van krijgen toch?!
    Maar ik voel ook elke maand wel wat........behalve die maand dat ik zwanger bleek te zijn.......om je wat positiviteit toe te sturen.

Succes!!

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dank je!!

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Haha een beetje punthoofd heb ik wel ja ;)
    En dank je wel! Ik denk dat ik me er gewoon te veel van heb voorgesteld. Volgende maand doe ik weer normaal :D

6. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Je kijkt uit naar jullie wonder, dan is het niet zo gek toch dat je liever vandaag zwanger bent dan morgen! Het zou raar wezen als dat idee je niets zou doen. Hopelijk is het deze ronde toch raak!!! Succes!!

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha arme meid, het zit je niet mee he :p En stiekem ben je nu natuurlijk ook hoop aan het putten uit het feit dat je niks voelt, of niet? Ik zeg, lekker blijven doen, maar met mate! Je weet hoe je het los kunt laten en ik denk dat je jezelf nu ook wel realistisch kan vertellen waarom het niet/wel raak zal zijn. Dikke knuffel voor jou! Een extra dikke zodat je er 4 dagen mee vooruit kan :)

8. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Héle dikke knuffel voor jou! Is heel frustrerend allemaal!!!

9. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Aahhh zo lief van jullie!
    Ik ben weer uitgedipt hoor!
    Bedankt voor de lieve woorden en de positieve energie :D

10. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Niks voelen kan juist positief zijn
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel

11. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens! Dus kop op meid!!

12. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    voel ook elke maand wel vanalles.. deze maand niks.. ook nog steeds geen testdrang terwijl ik een week van te voren al niet kan wachten
    in ieder geval succes en hoop dat het raak is voor je!

13. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Echt zo hartverwarmend, jullie reacties!

Ik had vandaag behoorlijk wat roze, dat is het begin van het einde. Ik heb het vaak 1 of 2 dagen en dan vervolgens niets tot aan mijn NOD en dan breekt het los. Dus helaas..

Heel erg bedankt voor het meeleven en hopelijk beter nieuws voor de meiden die nog in spanning zitten!

Liefs

Deel Deze Pagina