Hoi allemaal, Ik ben 37 jaar en we hebben als zo'n zes jaar een kinderwens. In deze 6 jaar ben ik twee keer zwanger geweest. De eerste zwangerschap bleek een bbz te zijn en is in eerste instantie niet onderkent, waarna ze een eilijder hebben verwijderd. De tweede zwangerschap kwam twee jaar later en is helaas ook niet goed verlopen. Na jaren van hoop, want we zijn toch immers op natuurlijke wijze twee keer zwanger geworden, zijn we de medische molen in gegaan. Na onderzoeken is gebleken dat we in aanmerking komen voor ICSI en de behandeling gaan we dan ook starten. Ik vind het heel spannend, en hoop dat ik toch een keer mama mag worden.
Welkom . Heel veel succes met het krijgen van jullie kindje. Dat gaat vast goed komen . Positief blijven denken en steun kun je hier altijd vinden.
Welkom op t forum! Kom ook eens kijken/meelezen op t topicgedeelte; vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar schrijven meerdere meiden die in het IVF/ICSI traject zitten. Hier zelf mama van een gezond zoontje door (2e) ICSI behandeling! Vragen staan altijd vrij.