Ochtend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yoyo, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoyo

Yoyo Lid

10 dec 2007
    69
    0
    0
    Haai,

Ik heb even een vraagje, vanochtend stond ik op uit bed (ben bijna 17 weken zwanger) en het leek wel of van onderen alles een beetje op zijn plek terug moest vallen. Wat steken hier, krampjes daar, maar na een kwartiertje voelde ik me weer helemaal prima.

Misschien verkeerd geslapen, anderen ook wel eens last van (bijv. bij te snel opstaan?)

2. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb wel dat als ik uit bed wil dat mijn buikbanden me erg pijn kunnen doen...
    En nu ik verder ben zie ik mijn buik dan een beetje recht trekken, de baby zakt denk ik naar 1 kant als ik slaap en als ik even op bed die je de baby weer meer naar het midden van mijn buik verplaatsen...

Sterkte Catheleine

3. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Is heel normaal hoor. Omdat de baarmoeder als je ligt geen last heeft van de zwaartekracht kruipt ie wat omhoog. Zodra je weer gaat staan (en helemaal als je daarna gaat plassen) zakt hij weer naar beneden

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

ja heb ook wel eens last als ik uit bed kom of bv op mijn fiets ga zitten dat doet ook zeer in mijn buik.. het gevoel alsof een grote bal in mijn buik omhoog word gedrukt.. het hoort er allemaal bij en omdat het steeds groeter word moet alles steeds ook wijken natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina