eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door teigetje80, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje80

teigetje80 Actief lid

27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    ben disnsdag voor het eerst bij vk geweest gelijk echo gehad ben nu 9 weken en 4 dagen hartje klopte al
    echt mooi om te zien

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja gaaf he, om te zien :D Blij dat alles goed was bij de echo meid!!

3. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heerlijk hè, nu kan je echt gaan genieten.

Silly

4. mirandaatje

25 apr 2006
    14
    0
    0
    ergocoach, groepsleidster
    Assen
    Leuk man dat je nu duidelijkheid en bewijs hebt dat er leven in je zit....Ik moet volgende week maandag de 22ste heen voor de eerste echo....ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger, maar bensteeds bang dat als ik daar kom dat de gyneacoloog zegt dat er helemaal niets zit! Ik ben al bij de verloskundige geweest en heb natuurlijk de test gedaan,maar die onzekerheid blijft...

Kennen jullie dit ook?

Liefs Miranda

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik kan niet wachten op mijn eerste echo.
    Ik hoef pas 6 juni maar begin al af te tellen :)

6. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi

ik ga morgen voor het eerst nar de verloskundige en krijg onze eerste echo, ik ben ook heel onzeker stel dat er helemaal niks zit, dat lijkt me het ergste, maarja waarom ben ik al 3 weken misselijk, me borsten zijn pijnlijk?? ik denk dat iedereen wel onzeker is. ik zal ook heel opgelucht zijn als ik morgenmiddag het hartje zie kloppen, en dat het dan pas goed bij me doordringt dat ik zwanger ben.

groetjes patricia

7. teigetje80

teigetje80 Actief lid

27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    hallo allemaal
    ik zit op dit moment weinig achter de pc
    ben echt de laatste weken zo beroerd
    ik heb 9 juni een tweede afspraak bij de vk krijg dan weer een echo erbij

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai,

Ik heb vanochtend eindelijk een afspraak mogen maken. Vrijdag 2 juni mogen we komen. Duurt nog erg lang voor m'n gevoel. Ik heb precies hetzelfde, wat als er niets ( meer) zit???
    Omdat ik nergens last van heb, heb ik alleen het bewijs van mijn test dat ik zwanger ben. erg spannend allemaal dus!

gr. debby

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik mag morgen naar de vk. en krijg dan gelijk te horen wanneer de echo gemaakt word. ik had dat bij mijn eerste ook, dat ik dacht terwijl ik op die bank lag, van straks zit daar niks. vooral als je zelf in het begin niets ziet op dat scherm, maar gelukkig wijzen ze je het snel aan. :)

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik mag dinsdag "pas" naar de VK en ik verwacht dan ook te horen wanneer ik voor een echo mag. Ik vind het zooo spannend.

11. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi

heb dinsdag me eerste echo gehad, het hartje klopte, en het mini mensje was 2 cm groot/klein. Alles zag er goed uit zover ze het kon zien natuurlijk, het lijkt echt op een boontje het lag met zijn ruggetje deze kant op dus de beentjes en armpjes konden we niet zien,
    de zwangerschapsduur klopte als een bus 8 weken en 6 dagen vandaag, ben dus 22 december uitgeteld.
    ik mag over 4 weken weer komen en dan maakt ze weer een echo, zodat we het kindje helemaal konden zien, en dan bewoog het ook.

patricia

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik ken dat gevoel heel goed miranda. ik heb wel 3 testen gedaan en allemaal positief, maar toch. ik zie mezelf al liggen daar 31 mei. nou mevrouw wat doet u eigenlijk hie? het is maar goed dat ik de laatste test aan mijn vriend heb laten zien en die zei zo die is wel heel duidelijk. was een test van CB met een plus. dus nu ga ik wat minder aan mijzelf twijfelen dat hij echt positief was, maar toch blijft het raar. maanden hoop je zo dat het raak is en nu is het zo. je voelt je wel wat anders, maar ja, heb de maanden ervoor ook wel klachten gehad.

13. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    hallo allemaal,
    Ik ben nu bijna zes weken ver en krijg mijn eerste echo pas over zes weken. Is het dan automatisch zo dat dat een uitwendige echo is? Kan eigenlijk niet wachten, nu voelt het nog zo abstract. Ik bedoel je hebt die test(en ;) ) wel gedaan maar verder weet je nog niks...

14. Snoepie

Snoepie Lid

20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en het is zo mooi. Je weet alleen dat je zwanger bent omdat een plastic staafje dat zegt en omdat je misschien (ik niet) wat kwaaltjes hebt, maar het is zo fijn dat zo'n echo het bevestigt. Ons hummeltje is 1.7 cm 'groot' en ik ben 8 weken en 4 dagen zwanger.

15. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ja, 't lijkt mij ook super! Jammer dat ik nog zo lang moet wachten. Klinkt goed wat je vertelt, was je echo uitwendig?
    De klachten zijn bij mij minimaal. Zere borsten en soms krampen in mijn buik. Gelukkig (nog) niet misselijk! Heb jij helemaal nix?

@Dorito, als ik goed heb gerekend hebben wij de uitgerekende datum precies tegelijk. Kan nog veranderen na VK bezoek...

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Leuk hé. Dat kleine mensje in je.
    Gina

Deel Deze Pagina