Een beetje ontgoocheld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BAS1759, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ehm meiden,

Tja ik had hoofdluis ehm spul voor gehaald. Ha heeft alles helemaal nagelopen en heb middel gekregen wat ik mocht gebruiken. Lotion donderdag gebruikt.

Nu denk ik dat ik 19 aug mijn ei heb gehad want ik heb nu namelijk een duidelijke lichte posi test. Gister en eergister dacht ik ook al een heel licht streepje te zien. Ik zie ze wel pas na duidelijk na de 5min zijn trouwens kriuidvat testen. Wat denken jullie? Ik weet het, het is vroeg maar dat was eigenlijk meer ivm dat spul en zeker omdat ik dacht op 7dpo ook al in de hele verte een streepje te zien.

Maargoed dat spul moest en mocht gewoon volgens ha. Maar voel me nu toch wat onzeker ook of ik echt zwanger ben.
    Omdat ik de vorige ronde ook 2 dagen achter elkaar zo'n posi test heb getest maar helaas ik was ook ongi geworden eerder als normaal daarom had ik die test gedaan ik dacht ik heb alle symptomen, maar toch ongi en te vroeg.

Snappen jullie me een beetje. Maargoed het gaat nu over deze ronde. Kan helaas geen foto's maken omdat hubbie ook rondloopt en ik te vroeg met testen ben jullie snappen me vast wel.

xxx |JOyce thanks alvast voor het lezen en reageren.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou je kent mijn verhaal meid.. maar als de ha zegt dat t mag bij zw.schap zou ik me niet teveel zorgen maken..de stress van die beestjes is schadelijker denk ik...

maar ooooooooooooowwwwww wat spannend meid.. hoop dat ze snel donkerder worden en dit beebje dan heerlijk blijft plakken!!!!!! duim voro je..

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    thanks ik ga morgen een weekje op vakantie dus morgenvroeg zal ik er nog wel zijn maar heb geen testen meer. Dus dat wordt in het weekend testen of als ik weer aan het werk ben de week erna. Blijf iig maar voor me duimen dat ik niet ongi wordt.

dank je voor je reactie ichtus ja ik ken je verhaal en ik ken mijn eigen verhalen hihi wat een zenuwslopend heen en weer gesjees van hormonen. Het erge was dat me man vandaag nog zei je kunt wel zwanger zijn met die domme acties van je. Oeps zou het?

xx Joyce

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    toch foto's

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    nog 1 in nega

6. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Helaas zie ik geen streepjes :(
    Maar goed, jij ziet ze wel en daar gaat het om.
    Ik hoop dat je een knaltest krijgt !

Liefs,
    Ilona

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    op de bovenste zie ik m meid.. misschien kun je foto maken van alleen de bovenste...dan is ie wat dichterbij/groter te zien....spannend hoor.. ik duim voor je!!!!!

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik zou me niet teveel zorgen maken.
    ALs de ha zegt dat het bij zw.schap gebruikt mag worden dan kun je daar wel vanuit gaan.
    welke had je als ik vragen mag?

En wat testen betreft. Ik had vorige maand het zelfde. Ik dacht mijn ei te hebben gevoeld en dan zou ik dus 14 dagen later ongie moeten worden. Die maandag heel licht bruinverlies en verder niks. Test gedaan die was nega. Dinsdagavond nog een test (kv 2v5) en na iets meer dan 5 min kwam er een duidelijke streep (manlief zag hem ook ;)) donderdag ben ik toch ongie geworden :(

9. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    als ik nu weer ongi zou worden gebruik ik ze niet meer want dan heb ik twee rondes vals posi testen.

xx joyce

Deel Deze Pagina