Hallo Dames, Vorige week vrijdag had ik mijn eerste echo. Mijn gyn vertelde mij dat ik toen 8 weken ver was. Het vruchtje was toen 14.9mm groot. Mijn Gyn vertelde mij toen dat hij ging verhuizen en dat ik best een andere gyn zocht! Dus ik vrijdag meteen iemand anders opgebeld! Mijn nieuwe gyn wilde mij vandaag (maandag) al voor de eerste keer zien! Want ze wilde dit graag van begin zelf opvolgen. Nu deed zij vandaag meting en vertelde ze mij dat ik 7 weken en 6 dagen ver ben en het vruchtje meet juist 14mm. Ze liet mij het hartje horen. Een goed kloppend hartje zei ze mij! Het vruchtje is dus 1mm kleiner tov van vrijdag. Moet het niet gegroeid zijn? Moet ik mij zorgen maken of kan dit doormiddel dat de ene juist iets juister dan de andere meet! Ik voel mij echt heel onzeker! Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Rien
hoi, je hoeft je geen zorgen te maken, het gaat hier om individuele meetverschillen. Het is maar net waar je de kruisjes neerzet om te meten. Geen probleem dus! Mirjam