Hoi, Ik drink nooitkoffie meestal koppie thee ,en weet dat teveel thee en koffie slecht is voor de zwangerschap dus dat drink nu ook bijna niet. Maar had er nu wel zin, dus heb 1 kopje koffie gedronken...enneh na een tijdje begon ukkie toch te trappelen en te doen... Kan dat komen door de koffie? Omdat ik dat dus eigenlijk nooit drink en nu wel? dat ie ineens een cafeineboost had? Vroeg me het ff af..wie weet dit? Groetjesss, Mili
De kleine in mijn buik begint ook heftig te protesteren als ik koffie drink, dus het zou maar zo kunnen...
gek he? T viel me echt op..ik dacht echt: wow wat ben jij ineens druk hahaha...nou ja wel leuk toch?!
Oh dat weet ik ook nog wel van ons zoontje... Als ik om 10 uur mijn zuurverdiende bakkie nam, dan ging meneertje in de buik ook koprollen Toen leek hij ook al op z'n papa, die komt ook niet in actie voor hij koffie heeft gehad. Groet van Kiki
Ik merk het ook! ik drink dus ook echt nooit koffie, gister lange dag op werk dus ik nam een bakkie.. pffff leek wel cirque du solei daarbinnen
Inderdaad...ik had het alleen s avonds gedaan..enneh was ie dus heeel druk toen ik op bed lag ...haha. Weet dus direct dat ik dat beter niet weer kan doen als ik beetje uit wil rusten hahah
dan mag ik wel oppassen met energy blikjes, ik kan het gewoon niet helpen om ze te laten staan..koffie heb ik wel opgegeven maar zo'n blikje is gewoon een verslaving.. pfffff
je moet wel oppassen met die energie blikjes! das niet echt goed als je zwanger bent! hier is al topic over! mischien ff goed om te kijken! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=68560
Ja is bij mij ook zo Mili. Ik drink een of twee keer in de week een kopje koffie (omdat ik er zelf anders ook snel hyper van word haha) en na een half uurtje ofzo beweegt de beeb ineens heel veel. Grappig he!
alicia werd ook altijd erg druk van een kopje koffie, als ik haar al even niet had gevoelt dronk ik dat en wist ik dat het goed zat ook als ik veel had gesnoept merkte ik dat ze druk werd ze kon blijkbaar ok niet goed tegen suiker
Ja, hier nog een die koprols gaat maken van cafeine echt grappig. Heel soms drink ik een bakje met cafeine en dan merk ik het daarna absoluut. Meestal drink ik cafeinevrije koffie en daar merk ik niets van bij ons beebje!
Grappig hoor als ik een bakkie drink merk ik niks aan die kleine meid die gaat niet ineens fanatiek gymnastieken ofzo hihihihi .