Hallo allemaal, Ik had een vraagje over de speentjes van avent, Tessa is nu 6 weken en drinkt haar melk met een speentje met 2 gaatjes. Maar ze doet soms wel een half uur tot 3 kwartier over een flesje en sinds gisteren huilt ze sneller dan normaal, ongeveer 3 uur na haar laatste voeding, normaal 4 tot 5 uur na haar laatste voeding. Kan het zijn dat ze een speentje nodig heeft met een sleufje. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Nicol
Ik heb ook de avent geprobeerd en Lynn was ook drie kwartier aan het zuigen en nog was de fles niet leeg. Ben nu overgestapt op de difrax en nu heeft ze ze binnen 20 minuten leeg. Ze had de kracht niet om de avent leeg te zuigen. Verder geen tips voor je. Liefs Juud
Je hebt ook spenen met verschillende standen (1,2 en 3) dan kan je de fles draaien voor meer of minder makkelijk drinken, zeg maar. Die heb ik van avent, werkt heel goed, maar volgens mij zijn ze er ook van andere merken.
Tim drinkt ook niet fijn uit de aventfles.... heb nu de difrax weer en dat gaat prima. Zit nu met 3 aventflesjes te kijken waar ik niets mee doe.. iemand interesse?
lars heeft toen hij uit een flesje dronk meteen nr 2 gehad. Ook van avent, ik weet niet of 2 gaatje hetzelfde is als speen nr 2? Anders kan je die proberen.
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties, ik ga morgen even kijken naar een ander speentje en als dat niet werkt ga ik zo'n difrax flesje uitproberen. Groetjes nicol
Als je kleintje te lang drinkt over de fles, kun je gewoon een speen met meer gaatjes kopen. Ik zou nu 3 gaatjes proberen. Je kunt ook de drie-standen speen kopen, maar die vind ik weer net iets anders dan 3 gaatjes. Ik gebruik zelf ook Avent, en het bevalt me prima.
Ook Lotte kon niet goed overweg met de Avent speen, erg hard moeten zuigen en de nr 2 of 3 speen waren weer te groot waardoor ze teveel ineens binnen kreeg. Ook knoeide ze heel erg bij dat merk. Ik ben gewoon eens wat andere flessen gaan uitproberen en ben uiteindelijk bij Dodie blijven hangen, voor Lotte de perfecte fles met perfecte speen (3 standen). Het is vaak even je weg vinden, succes met je zoektocht
ja dat ga ik nou ook proberen ik had ook al even op de site van avent gekeken en daar staat dat een speentje met 3 gaatjes vanaf 3 maanden is maar ik probeer het gewoon en als het niet wil kijk ik wel weer verder
Als de 3 gaatjes nog niet goed gaat, kun je altijd de 3 standen speen gebruiken, die moet lukken. Succes!
Je kunt idd de 3-standenspeen en de 3-gaatjesspeen gebruiken. Wat bij mijn oudste dochter werkte was..het gaatje zelf groter maken. een cocktailprikkertje door het gaatje duwen, zo mee sterriliseren en toen was ie precies goed voor haar Tip vd kraamverzorgster toen
hoi hoi, ja hoor het werkte perfect, ze heeft er een kwartier over gedaan, ze had om 12 uur haar flesje gehad en melde zich pas om half 6 weer voor de volgende fles. Bedankt groetjes nicol
ik ben ook erg aan het zoeken naar de juiste speen voor rene. hij heeft sinds 2 daagjes frisio comfor foeding ivm met moeilijk poepen. de avent 1 zuigt ie een breuk en valt halverwege een fles in slaap. de 2 gaat iest beter maar haalt ook niet een hele fles bij. heb nu ook de 3 standen speen geprobeerd maar op stand 1 gaat het zelf al te snel voor hem. ga nu maar proberen om het gaatje groter te maken kijken of dat dat werkt. hopen maar duim duim.
Hier was Avent ook geen succes. Ze dronk er helemaal niet goed mee. Heb nu speentjes van Bibi (is dat hetzelfde als Difrax?) en dat gaat perfect.