een beetje stout ... maar ook heel grappig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje57, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Stout zijn is natuurlijk ook het leukste;). Hier was ik laats in de keuken aan het opruimen en had mijn zoontje dus even in de box gezet, die zat vrolijk te babbelen tot de wel bekende stilte viel. Toen ik om het hoekje keek zat hij vrolijk papa's donald duck te lezen ;)(nouja te verscheuren hihi). Ik had die op de bank gelegd waarvan ik dacht daar kan hij niet bij, toch wat langere armpjes dan ik dacht hihih :D.

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Geweldig al die verhalen!
    Nou mijn dochter kan er ook wat van! Ze is nu bijna 14 maanden.
    Zo helpt ze ook graag met de was, wat net is opgehangen. (weer van het rekje af trekken)
    Of als ze weet dat iets niet mag (bv aan de tv zitten) loopt ze ernaar toe, al nee schuddend met haar hoofd, dan kijkt ze nog even om, en zegt ze nee, en het vervolgens wel doen.
    tassen en porto's leeg halen vind ze ook heel erg leuk.
    luiers uit het pak halen en alle billendoekjes uit het pakje halen vind ze ook erg leuk! haha

Wat ik wel echt stout vind, is dat als ze haar zin niet krijgt ze wel eens op je hoofd wil slaan, of haar nagels in je wangen zetten. Dan zetten we haar in de hoek van de bank. Hier blijft ze dan 1 a 2 min zitten met haar speen en knuffel. Vervolgens komt ze bij je zitten, en geeft ze een kusje.. Dan is het weer goed.. haha

3. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Haha ik was helemaal verbaasd had het echt niet verwacht. Boos kon ik niet zijn omdat ze zo trots was. Wel daarna even laten zien hoe het wel schoongemaakt moet worden:D

4. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    mijn dochtertje van vier heeft zich wel eens helemaal ondergestempeld met haar stempels, papa ingepakt met verband toen hij sliep en ik beneden aan het strijken was (ze mocht papa wakker maken) en haarzelf helemaal ondergemeerd met blauwe plekken zalf want had auw!

Mijn zoontje van 10 maanden weet niet hoe snel hij naar de drinkensbak van onze hond moet kruipen om er lekker met zijn handen in te zitten.....

heerlijk toch.....als je er daarna aan terug denkt hihi...

5. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen, ik heb er zelf ook wel een paar.

`s avonds na het eten ruim ik de tafel af en maak daarna een sopje klaar in de gootsteen. enige tijd geleden kwam meneer er achter dat hij het keukenkrukje naar de gootsteen kon schuiven, erop kon klimmen om daarna lekker met het water te kliederen. Alles was nat (hijzelf nog het ergst). Wat ben ik blij dat we geen laminaat op de vloer hebben liggen maar pvc!

Vandaag heeft hij bij mijn zusje thuis (ze past elke dinsdag op) een dvd van thomas de trein ergens vandaan gevist. de televisie aangezet, de blueray speler aangezet, het klepje opengemaakt, de dvd erin gedaan, het klepje dichtgeduwd en het apparaat aangezet. Dus.... tja, dan kan ik eigenlijk ook alleen maar lachen.

Toen we net woonden in ons nieuwe huis had ik heel slim een pot met bloem in de onderste la in de keuken gedaan. In een onbewaakt ogenblik (ze worden dan idd heel erg stil) heeft hij dat ontdekt. Hij zat tot zijn elleboog in de bloempot en alles was wit!

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hhaahaa ik zou ook niet boos kunnen worden. ik zou ook veel moeite moeten doen om me lach in te houden:)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heel herkenbaar, hier weet ze is bah, bah is sputteren... Maar als mama even niet kijkt en et idd heel stil wordt... Erin willen staan is ook heel kunstig!!

Verder nee eigenlijk nog niks meegemaakt, kleine dingen sputteren met eten , gevouwen was overhoop trekken, de niet opgevouwen stapel is niet interessant.

8. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    hahahaha

9. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
  10. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Met mijn oudste gister naar de drogist geweest en op een gegeven moment was ik hem kwijt ( wist wel dat hij in de winkel was maar wist niet precies waar). Ik ging afrekenen en toen ik klaar was roep ik hem. Kwam hij naar me toe met een rode mond, had hij een lippenstift monster op zijn mond gesmeerd! Ik kon gewoon niet boos worden omdat ik zo moest lachen. Hij kijkt normaal altijd bij de tandenborstels dus had hem daar nu ook verwacht. Zijn reactie was dat oma ook altijd haar lippen mooi maakt :D

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hihihihi

12. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hahah heerlijke verhalen..
    Mijn zoontje zit graag met zn handjes in een grote bloempot, die staat op de grond. Hij weet dat het niet mag, maar toch gewoon doen. Die van mij lacht helaas niet om het woord "nee", hij is er allergisch voor lijkt het:D Als wij "nee" zeggen gaat ie per direct huilen.. we zitten in de "ik krijg mijn zin niet dus ik ga huilen" fase nu.
    Verder werd het laatst inderdaad heel stil (herkenbaar!!), zat meneer op zn gemakje een reclamefolder op te eten! Was echt een hele hap uit, had ie dus doorgeslikt.. niks van terug kunnnen vinden in de luier, dus zal wel verteerd zijn inmiddels.. Vond het toen niet zo grappig, maar hij zal nog wel ergere dingen in zijn mond gaan stoppen, vrees ik...

13. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hier ook laats heel stil.....baby zat in kinderstoel in de keuken en ik was eten aant maken. Draai ik me om...Hij had de keukenrol van de tafel kunnen nemen en was die heel stilletjes aant verscheuren en op de grond aant gooien. :D wist echt niet dat hij eraan kon. Want zijn baby's toch slim !!!

14. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    leuk topic trouwens...:D

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Deze heb ik hier wel eens eerder geplaatst.
    Stiekem hagelslagjes eten...

16. misa

misa Niet meer actief

Hahaha geweldig! En herkenbaar..! ;)

Deel Deze Pagina