Gadget Hyves?

Discussie in 'De lounge' gestart door QueenBee, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Weten jullie welke gadget er op Hyves is waarmee je kan zien wie je uit je hyveslijst geknikkerd heeft? Zit er steeds naar te zoeken vanavond.. mijn vriendenlijst wordt per dag kleiner, haha! En het is puur nieuwsgierigheid hoor, ben benieuwd wie dat dan zijn en waarom ik ze niet een stap voor was... ;)

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Die was er wel via pimp my pro maar helaas hebben de makers van hyves daar een stokje voor gestoken ( iets over de privacy van de ander ofzo) en werkt die app niet meer. Ik vond hem ideaal want de mensen laten niks weten en zo zag je toch wie jou eruit geknikkerd had.
    Heb tot op heden nog geen andere app kunnen vinden en hoop dat ze snel met een nieuwe komen.

Groetjes Kim

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Was ik idd al bang voor.. maar toch heb ik het verleden week bij iemand gezien.. weet natuurlijk alleen niet meer bij wie en waar..

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    HHmmm das nou jammer dat e dat niet meer weet hihihih zou de app graag terug krijgen . Wil graag weten wie mij eruit knikkert hahaha.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja ik ook, haha! Puur uit nieuwsgierigheid hoor.. en een beetje verveling.. ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    www.pimpmypro.nl
    Even aanmelden en voortaan zie je precies wat er allemaal in je vriendenlijst gebeurd ( wie jou eruit gooien, wie jij er uit hebt gegooid en met wie je vriendjes bent geworden )

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Edit : Zie net helaas dat die optie niet meer werkt

Wij kregen het verzoek vanuit het Hyves team om te stoppen met het aanbieden van deze geweldige tool. Waarschijnlijk omdat hier door anderen over geklaagd is.

De oprichter van Hyves, Raymond Spanjar, liet ons het volgende weten: "Deze feature bieden we zelf bewust niet aan omdat Hyvers hebben aangegeven dat het gevoelig ligt. Wellicht kan dit in de toekomst wel via Hyves zelf, maar dan waarschijnlijk i.c.m. een instelling".

De rest van onze tools & gadgets blijven uiteraard wel werken. Vragen over dit besluit van Hyves kunnen wij niet beantwoorden, deze kan je stellen in Hyves Helpdesk.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja jammer he..

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Weten jullie zeker dat hij niet meer werkt?
    Ik heb van de week mijn hyves opgeschoont en vrienden verwijderd. Nou kreeg ik direct een reactie van iemand waar ik nooit mee spreek ofzo die zei... wil je me vriendje niet meer zijn...

We praten nooit met elkaar hebben elkaar vroeger gekend.. Kan me niet voorstellen dat hij mij volgt ofzo.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Mensen kunnen het ook zelf zien he ;)
    Als ze jou hyves naam in vullen en je staat er niet meer in..

Doe k zelf ook hihi

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja maar kan me niet voorstellen dat hij aan mij zou denken.. Vandaar dat ik het vreemd vond..

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oww ja dan is het vreemd..

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Geen idee.. zover ik weet kan het idd niet meer.. maar mocht je nog iets vinden waarmee het wel kan... ;) Idd wel raar dan..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik snap dat het jammer is ik kan het me ook wel voorstellen van hyves. Soms wil je liever niet dat iemand gelijk erachter komt dat je zijn/haar vriendje op hyves niet meer wil zijn. Staat ook als je een uitnodiging ontvangt van iemand dat je die kan accepteren of weigeren en dat degene die jouw uitgenodigd heeft niet kan zien dat je geweigerd hebt.(als je dat hebt gedaan)

Tuurlijk kan die persoon daar achter komen als hij/zij niet zo vaak mensen uitnodigd. maar als die persoon veel vrienden heeft valt het vast niet op.

Ik wist ook niet dat je deze optie had eerder. Wel grappig!

15. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

......sorry lees niet goed , had het linkje hier ook neergezet

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha ligt schijnbaar toch gevoelig

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid