Hallo Allen, Inmiddels 8 dagen overtijd......en ik begin me daadwerkelijk af te vragen wat er met me aan de hand is....... Nog steeds geen last van beginnende ongesteldheidsklachten die normaal erg aanwezig bij mij zijn (enorme buikpijn en vreetbuien)........Wel heb ik nu in die 8 dagen, 3 keer op verschillende dagen ongeveer 10 druppels bruine derrie gehad........Het is zeker geen helder rood bloed (sorry voor de omschrijving)............Ben ik nu dan toch ongesteld en moet ik dit onder ongesteldheid schuiven of kan er wat anders zijn?.....Voel me in ieder geval niet ongesteld en heb ook geen maandverband nodig....... HELP!
Hoi krorretje, Heb je al getest? Het klinkt op zich als oud bloed wat er nog uit komt als je zwanger bent...maar het kan ook heel goed zijn dat je ongi zich toch gaat melden. Voor de zekerheid nog een testje wagen en anders de ha eens bellen
Heb vanochtend er nog eens een testje tegenaan gegooid, maar NEGATIEF!............Sinds gisteren geen bruine "troep" meer gehad......Nog steeds geen tekenen van aankomende ongesteldheid......Zit inmiddels op dag 47 van mijn cyclus........Wat moet ik nou?