Kraambedankjes als je het geslacht niet weet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloempje24, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje24

6 jan 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik hoop dat jullie mij een beetje de goeie weg op kunnen helpen :)

Ik ben nu 23 weken zwanger en wij weten t geslacht van ons kindje niet! Ik wil graag kraambedankjes maken, maar er niet téveel voor uitgeven. Zat zelf te denken aan zakjes van tule met lint eraan en een wit kaarje met hierop de naam geschreven. In het zakje dan snoepjes... maarja, dus geen rose of bauwe hartjes? Wat zijn jullie tips voor de inhoud van de zakjes als je t geslacht niet weet?

Ik kan de zakjes namelijk al zover klaar maken en dan koop ik blauw en rose lint, schrijf dubbele kaartjes met beide namen en stop alles in een doos. Als de kleine geboren is geef ik de doos aan mijn moeder en die kan het dan af maken door het juiste naamkaartje aan de juiste kleur lint te doen ;)

Ben benieuwd of julie leuke ideeën hebben!!! (andere kraambedankjes tips zijn natuurlijk ook welkom)!

2. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    ik heb bij xenos witte hartjes zien liggen misschien is dat wat voor je?
    indd slim idee met lint en naamkaartjes.

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik doe zelf een (nijntje) roze zeepje, in een roze organzazakje. En dan heb ik nog een klein lime organzazakje met die hartjes van de xenos. En dan zelfgemaakte zwart/zilver nijntje kaartje met zilver lint.
    Maar dit kan je natuurlijk met van alles doen, allerlei zeepjes, kleuren etc.
    Totale kosten per bedankje: 2 euro.
    Maak er ook maar 20

Deel Deze Pagina