Is idd gemeubileerd en ik heb niet veel, heb begrepen dat het Leger des heils ons wel gaat helpen ...ik knap wel wat op! Bedankt allemaal!
Lieve allwoman, ook hier nog een keer. Wat geweldig. Eindelijk rust en opbouwen. Jij en je meiden. Wat ben je een geweldige, sterke vrouw. Zoveel doorstaan en nooit het belang van je kinderen uit het oog verloren. Nu mag je stoppen met overleven en weer gaan léven. Het is je zo gegund.
Ik kan me je topic heel goed herinneren en wat had ik toch met jou en je dochters te doen. Fijn om te lezen dat na zo'n zware periode jullie nu zoveel moois staat te wachten, geniet er maar lekker van!!
Wauw, ik heb je verhaal niet gelezen, maar ik schiet hier wel vol van.. Dat de toekomst jullie maar heel, heel veel moois mag brengen!
Is dat alweer 3 jaar geleden! Jeetje...ik herinner me het nog als de dag van gisteren. Heel veel geluk in jullie eigen stekje binnenkort!!
Wat super dat jullie je eigen plekje hebben!!!! Gefeliciteerd! Weet hoe hard een crisisopvang erbij inhakt.. deze nieuwe mmooie start is jullie gegunt!
Wat fijn!!!! Ik vind drie jaar in crisis met kleine kids wel extreem lang eerlijk gezegd. Daar moet landelijk echt wat aan gebeuren.
Wat moeten jullie een heftige tijd hebben gehad zeg. Wat fijn dat het nu weer wat op de rails is gekomen. Ik wens jou en je meiden het allerbeste!
Dat is het ook,de bedoeling was uiterlijk zes maanden ..en dan buiten de reguliere weg om een woning. Voorrang dus...maar dat konden ze niet waarmaken. Leger des heils heeft hier ook niks aan ,want nu is er geen doorstroom,wat wel de bedoeling is... Daarbij kon er ook elk moment nog een moeder met kind bijkomen,wettelijk gezien..dit is mooi,maar zou mijn gezin niet getrokken hebben...daar is het ook te klein voor en je heb al zo'n lange weg nodig gehad om er weer een beetje bovenop te komen. We hebben ook urgentie gehad toen we in het huis van ex zaten,maar dat verviel toen. De vier maanden bij de noodopvang waren traumatiserend..we hebben in een situatie gezeten wat niet zou moeten mogen.. Mijn kinderen en ik ondervinden hier nog de nasleep van. Nu we echt uit deze situatie komen en het hele verhaal van Leger des heils ook achter ons kunnen laten kunnen we dat emotioneel gezien ook pas achter ons gaan laten..eindelijk. Bedankt allemaal!