Steken daar beneden

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ukkiefct, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkiefct

Ukkiefct Lid

18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    :(

Ik weet niet of ik de vk moet gaan bellen of niet, daarom vraag ik jullie eerst ff misschien herkent iemand het....

Gister heb ik de hele dag op bed gelegen, was misselijk alles deed pijn,beetje griep gevoel zeg maar....

Nu gaat het weer beter,ben vandaag 38 weken en 5dagen zwanger....Mijn beeb is al volledig ingedaald,dat hebben ze al nagekeken vorige week....

Maar nu heb ik sinds een uur of 10 om de 7minuten irritante(nog niet echt heel erg pijnlijk)krampen die echt wel een hoogte punt hebben en dan weer afzwakken.......Zou het begonnen zijn? Net ff naar de hema geweest nou kan nog geen 10min rondlopen want dan steekt het echt giga in me vagina, zo erg dat ik echt in elkaar dook,iemand enig idee wat het kan zijn...Je lichaam kan je zo voor de gek houden he:(Hoop dat iemand dit herkent,en een tip heeft, of dat ik toch de vk moet gaan bellen...

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb precies hetzelfde....volgens de VK het hoofdje want in en uit je bekken schiet...doet enorm zeer en ik kan er dan inderdaad ook geen stap bij lopen

3. Ukkiefct

Ukkiefct Lid

18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    Okeej thnx voor je reactie,Het is helaas dus nog geen teken dat het gaat beginnen:cool::(nja dan wachten we maar weer rustig af haha

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb die steken vooral vroeg in de ochtend en in de avond....net of er een mes in je .... rondgedraaid word :$
    maar wat jij zegt dat griep gevoel....ik voel me sinds gisterenavond wel koortsig en heb verhoging....vroeg me al af of dit met een aankomende bevalling te maken kon hebben
    2 dagen geleden slijmprop verloren en sindsdien veel menstruatie krampen, alleen zit er nog totaal geen regelmaat in

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier heb ik zoiets nu ook, op verschillende momenten krampen onderin. Niet echt super pijnlijk maar fijn ook niet. Maar heb nog niet het idee dat het ook echt weeen zijn.
    Verder had ik gisterenavond ook een paar echte steken beneden, gelukkig niet al te vaak want dat was ook niet prettig.
    Hier de baby ligt al weken ingedaald.
    Och ja, we zullen zien of het door gaat zetten of niet.

Deel Deze Pagina